وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Product Marketing Foundations

سرفصل های دوره

اگر محصولی مطابق با خواسته ها و نیازهای مشتریان شما نیست ، در نتیجه حتی هوشمندانه ترین تبلیغات و پست های وبلاگ نیز نمی توانند به شما کمک کنند.
بازاریابی محصول - مجموع تمام تلاش های لازم برای تحقیق ، ارسال پیام ، موقعیت ، تبلیغ و پشتیبانی از یک محصول - مربوط به اطمینان از ایجاد و راه اندازی کالای مهم است.
در این دوره ، برد باتسول، با بازگرداندن مبانی بازاریابی محصول ، توضیح می دهد که در واقع چه چیزی را شامل می شود و چگونه می تواند در آن برتر باشد.
در مورد مراحل مختلف چرخه عمر محصول - از زمان راه اندازی تا زوال - و اینکه در بازاریابی محصول در هر مرحله باید بر چه مواردی تمرکز کنید ، آشنا میشوید.
مراحل لازم برای دستیابی به تناسب بازار محصول را کاوش کنید ، بهترین شیوه های ارسال پیام را بررسی کنید ، ببینید چگونه از لین کانوس ( بوم ناب) برای مدیریت کارآمد بازاریابی محصول خود استفاده کنید و موارد دیگر.
موضوعات شامل موارد زیر میباشد
مرحله ای را که بهتر است بیشترین هزینه را برای بازاریابی صرف کنید مشخص کنید.
سوالی را که باید مرتباً در مرحله توسعه در نظر داشته باشید به یاد بیاورید
بشناسید که چرا ممکن است استراتژی خوب برای شرکتی باشد که یک محصول جدید ی را دوباره تولید کند.
تشخیص دهید که رقبای درجه یک می توانند سهم بازار شما را به خطر بیندازند.
توضیح دهید که ارزش پیشنهادی محصول را در کجای سند هم ترازی گروه قرار دهید

عنوان اصلی : Product Marketing Foundations

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 7 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه :
درک آنچه مشتری می خواهد
بازاریابی محصول چیست
مدیر محصول در مقابل بازاریابی محصول

چرخه عمر محصول :
چرخه عمر محصول
چرخه عمر پذیرش فناوری
مرحله توسعه
مرحله ی مقدمه
مرحله ی رشد
مرحله بلوغ
مرحله کاهش

محصول مناسب بازار :
بازار مناسب است
ایجاد پیشنهاد باارزش

63,400 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: LF280
حجم: 1049 مگابایت
مدت زمان: 67 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1400
Product Marketing Foundations
آموزش اصول بازاریابی محصول – به زبان فارسی 1
آموزش اصول بازاریابی محصول – به زبان فارسی 2
آموزش اصول بازاریابی محصول – به زبان فارسی 3
آموزش اصول بازاریابی محصول – به زبان فارسی 4
آموزش اصول بازاریابی محصول – به زبان فارسی 5
آموزش اصول بازاریابی محصول – به زبان فارسی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

63,400 تومان
افزودن به سبد خرید