در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بیاموزید که چگونه بازارهای بین المللی را ارزیابی کنید و بهترین روش ها را برای بازاریابی محصولات و خدمات خود در خارج از کشور تعیین کنید.
داگ لاد ، مربی ، یک متخصص بازاریابی بین المللی که هم در کشورهای نوظهور و هم در کشورهای مستقر تجربه دارد ، در ابتدا نمودار افزایش مصرف کننده جهانی و نقش بازاریاب در گسترش های بین المللی را نشان داد.
داگ سپس نحوه ارزیابی بازارهای خارجی را با استفاده از چارچوب PESTCL توضیح می دهد و استراتژی هایی را برای سازگاری محصولات موجود و توسعه ایده های جدید برای بازارهای خارجی معرفی می کند.
این دوره همچنین گزینه های گسترش جهانی ، مانند صادرات ، صدور مجوز ، سرمایه گذاری های مشترک و سرمایه گذاری مستقیم را بررسی می کند ، و جزئیات نحوه ایجاد یک ترکیب بازاریابی موفق با استفاده از توزیع ، روش های تبلیغاتی و ترجمه را توضیح می دهد.
به علاوه ، بیاموزید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازارهای هدف خاص خود به کجا مراجعه کنید.
عنوان اصلی : International Marketing Foundations
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
معرفی :
آموزش اصول بازاریابی بین المللی
اهمیت رو به رشد بازاریابی جهانی :
اقتصاد جهانی پویا
نحوه تعامل اقتصادی کشورها
مصرف کننده جدید جهانی کیست؟
آیا بازاریابی جهانی برای شرکت شما مناسب است ؟ :
اهمیت فرهنگ و ارزشهای شرکت
استفاده از ماتریس 2×2 برای ارزیابی فرصت ها
چگونه می توان در بازارهای دیگر به مشتری آموزش داد
ابزارهایی برای ارزیابی بازارهای جهانی :
چارچوب PESTCL ( پِستِل) عوامل سیاسی
چارچوب PESTCL عوامل اقتصادی
چارچوب PESTCL عوامل اجتماعی
چارچوب PESTCL عوامل فنی
چارچوب PESTCL چارچوب رقابتی
چارچوب PESTCL چارچوب قانونی
ملاحظات توسعه بازار و محصول :
انطباق و توسعه محصول
توسعه بازار در جغرافیای جدید
متنوع سازی به عنوان یک گزینه
گزینه های گسترش جهانی :
نحوه صادرات به کشورهای جدید
مجوز یا حق امتیاز برای ورود به جغرافیاهای جدید
استفاده از مشارکتهای مشترک برای گسترش جهانی
جوانب مثبت و منفی سرمایه گذاری مستقیم به عنوان یک استراتژی رشد
منابعی برای جمع آوری اطلاعات و راهنمایی تصمیم گیری :
ادارات و بخشهای دولت آمریكا
وب سایت های بانک جهانی و سیا
گروه های تجاری صنعت
ابزارهای رتبه بندی برای کمک به تصمیم گیری ها
اینکوترمز
ملاحظات آمیخته بازاریابی :
چهار PS بازاریابی
تغییرات محصول: بسته بندی را فراموش نکنید
قیمت گذاری: تأثیر تغییرات ارز
مسائل توزیع
ملاحظات تبلیغاتی
ترجمه و ترجمه معکوس
نتیجه گیری :
ادامه یادگیری در مورد بازاریابی بین المللی را ادامه دهید
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده