وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

International Marketing Foundations

سرفصل های دوره

بیاموزید که چگونه بازارهای بین المللی را ارزیابی کنید و بهترین روش ها را برای بازاریابی محصولات و خدمات خود در خارج از کشور تعیین کنید.
داگ لاد ، مربی ، یک متخصص بازاریابی بین المللی که هم در کشورهای نوظهور و هم در کشورهای مستقر تجربه دارد ، در ابتدا نمودار افزایش مصرف کننده جهانی و نقش بازاریاب در گسترش های بین المللی را نشان داد.
داگ سپس نحوه ارزیابی بازارهای خارجی را با استفاده از چارچوب PESTCL توضیح می دهد و استراتژی هایی را برای سازگاری محصولات موجود و توسعه ایده های جدید برای بازارهای خارجی معرفی می کند.
این دوره همچنین گزینه های گسترش جهانی ، مانند صادرات ، صدور مجوز ، سرمایه گذاری های مشترک و سرمایه گذاری مستقیم را بررسی می کند ، و جزئیات نحوه ایجاد یک ترکیب بازاریابی موفق با استفاده از توزیع ، روش های تبلیغاتی و ترجمه را توضیح می دهد.
به علاوه ، بیاموزید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازارهای هدف خاص خود به کجا مراجعه کنید.

عنوان اصلی : International Marketing Foundations

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


معرفی :
آموزش اصول بازاریابی بین المللی

اهمیت رو به رشد بازاریابی جهانی :
اقتصاد جهانی پویا
نحوه تعامل اقتصادی کشورها
مصرف کننده جدید جهانی کیست؟

آیا بازاریابی جهانی برای شرکت شما مناسب است ؟ :
اهمیت فرهنگ و ارزشهای شرکت
استفاده از ماتریس 2×2 برای ارزیابی فرصت ها
چگونه می توان در بازارهای دیگر به مشتری آموزش داد

ابزارهایی برای ارزیابی بازارهای جهانی :
چارچوب PESTCL ( پِستِل) عوامل سیاسی
چارچوب PESTCL عوامل اقتصادی
چارچوب PESTCL عوامل اجتماعی
چارچوب PESTCL عوامل فنی
چارچوب PESTCL چارچوب رقابتی
چارچوب PESTCL چارچوب قانونی

ملاحظات توسعه بازار و محصول :
انطباق و توسعه محصول
توسعه بازار در جغرافیای جدید
متنوع سازی به عنوان یک گزینه

گزینه های گسترش جهانی :
نحوه صادرات به کشورهای جدید
مجوز یا حق امتیاز برای ورود به جغرافیاهای جدید
استفاده از مشارکتهای مشترک برای گسترش جهانی
جوانب مثبت و منفی سرمایه گذاری مستقیم به عنوان یک استراتژی رشد

منابعی برای جمع آوری اطلاعات و راهنمایی تصمیم گیری :
ادارات و بخشهای دولت آمریكا
وب سایت های بانک جهانی و سیا
گروه های تجاری صنعت
ابزارهای رتبه بندی برای کمک به تصمیم گیری ها
اینکوترمز

ملاحظات آمیخته بازاریابی :
چهار PS بازاریابی
تغییرات محصول: بسته بندی را فراموش نکنید
قیمت گذاری: تأثیر تغییرات ارز
مسائل توزیع
ملاحظات تبلیغاتی
ترجمه و ترجمه معکوس

نتیجه گیری :
ادامه یادگیری در مورد بازاریابی بین المللی را ادامه دهید

83,800 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LF244
حجم: 1205 مگابایت
مدت زمان: 87 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1400
International Marketing Foundations
آموزش : اصول بازاریابی بین المللی – به زبان فارسی 1
آموزش : اصول بازاریابی بین المللی – به زبان فارسی 2
آموزش : اصول بازاریابی بین المللی – به زبان فارسی 3
آموزش : اصول بازاریابی بین المللی – به زبان فارسی 4
آموزش : اصول بازاریابی بین المللی – به زبان فارسی 5
آموزش : اصول بازاریابی بین المللی – به زبان فارسی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

83,800 تومان
افزودن به سبد خرید