در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

یک پازل سبک تتریس در نرم افزار بازی سازی Unity

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

ساخت یک بازی پازل مبتنی بر کاشی با C # و Unity

عنوان اصلی : Make a Tetris-style Puzzler in Unity

سرفصل های دوره :

مقدمه:
معرفی
پیش نیازها
چگونه این دوره ساختار یافته است
تاریخ تتریس
پروژه راه اندازی:
ایجاد پروژه جدید خود
پوشه پروژه
ذخیره نقطه 1
هیئت مدیره بازی:
ایجاد Sportysquare Sprite
تنظیم دوربین
prefab emptysquare
روش DrawreMptycells
conventions نامگذاری
پایان دادن به درمانی
ذخیره سازی شبکه
صرفه جویی در نقطه 2
رابط کاربر:
Canvas Overlay
متن و تصاویر
گروه های طرح بندی
مرز نه قطعه
بوم فضای جهان
ذخیره نقطه 3
اجزای هسته:
حالت Pivot
Prefabs شکل
کلاس شکل
کلاس GameController
ارجاع اشیاء دیگر بازی
کلاس Spawner
کلاس Vectorf
vector2int و vector3int
ذخیره نقطه 4
مکانیک بازی:
spawning shapes
کلاس زمان
بررسی مرزهای هیئت مدیره
اشکال ذخیره سازی در شبکه
پخش پخش
نمایش بیشتر بازیکن
ورود به سیستم اتمام
پاک کردن ردیف
بازی بیش از
صرفه جویی در نقطه 5
برای تلفن های موبایل:
کلاس SoundManager
موسیقی پس زمینه
جلوه های صوتی
صداهای ورودی
Sleep Row Sounds
اثرات صوتی
ذخیره نقطه 6
پیشرفت های UI:
نماد آیکون
چرخش جهت چرخش
دکمه مکث
Screen Fader
Coroutines
ذخیره نقطه 7
scoring:
کلاس ScoreManager
رابط کاربر به ثمر رساند
سطح بالا
ذخیره نقطه 8
strong> strong extras:
شکل شبح
شکل صف (قسمت 1)
شکل صف (قسمت 2)
اصلاح: صف شکل
نگهدارنده شکل (قسمت 1)
نگهدارنده شکل (قسمت 2)
صرفه جویی در نقطه 9
ذرات:
نسخه های Unity
مقدمه ذرات
اثر مربع درخشان
streaks
Sparkles
کلاس Prescle Player
ROW EFFET GLOW
بیشتر ردیف درخشان
اثر زمین
لمس نهایی (قسمت 1)
لمس نهایی (قسمت 2)
ساخت و اجرا!
Q & A به روز رسانی:
پروژه نهایی 2019
به روز رسانی دارنده شکل
SCENEMANAGER UPDATE
اختیاری: دستگاه های موبایل:
مقدمه ای بر سیستم عامل های موبایل
Android Setup: Android SDK و راننده USB (قسمت 1)
Android Setup: گزینه های دستگاه (قسمت 2)
تنظیم iOS
Android: اولین ساخت
iOS اولین ساخت
ID تیم (iOS)
کنترل های لمسی
نمایندگان
رویدادها
کلاس TouchController
تشخیص لمسی
GameController Swipehandler
به روز رسانی PlayerInput
به روز رسانی TouchController
GameController به روز رسانی
تنظیمات لمسی قسمت 1
تنظیمات لمسی قسمت 2
سخنرانی پاداش:
سخنرانی پاداش

نمایش سرفصل های انگلیسی

Make a Tetris-style Puzzler in Unity