در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

یادگیری OpenGL با پایتون برای گرافیک و بازی ها

19,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

یک دانش برتر از رندر سخت افزاری شیدر Vertex از گرافیک 3D را توسعه دهید.

عنوان اصلی : Learn OpenGL with Python for Graphics and Games

سرفصل های دوره :

مقدمه:
به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید
سه بعد، بردارها و مختصات دکارتی
نمایش رنگ
سوالات متداول
شروع به کار:
معرفی pygame
مبانی برنامه نویسی OpenGL
نمایش نشانه های ستاره
Primitives گرافیک پایه:
امتیازات و توابع ترسیم
نقشه های ترسیم با ماوس
نقشه های نقشه برداری بین سیستم های مختصات
خطوط رسم قسمت 1
خطوط نقاشی قسمت دوم
رسم نمودار با خطوط
صرفه جویی در یک نمودار خط به یک فایل داده
بارگیری یک خط از یک فایل داده
چند ضلعی
گرافیک لاک پشت:
برنامه نویسی لاک پشت
چرخش و حرکت لاک پشت
طراحی یک سیستم L
سیستم های تابع تکراری قسمت 1
سیستم های تابع تکراری قسمت 2
کار با مش ها:
ساختار مش
ایجاد یک کلاس مکعب
بارگیری یک مش از یک فایل
نمایش مش مشبک
طراحی در 3D:
فضاهای مختصات
تنظیم تغییرات مشاهده
حرکت و هدف دوربین
دوربین زنده حرکت می کند
دوربین زنده چرخش
حساسیت حرکتی ماوس
تجسم گرایش جهانی
تحولات اعمال شده:
تحولات ابتدایی
درباره ماتریس صحبت کنید
Matrices در تحول
ترجمه
ترجمه مش
ترجمه در پرواز
چرخش
چرخش مش
پوسته پوسته شدن
خواص تحولات مداوم
بهینه سازی نقاشی در Pyopengl:
انعطاف پذیری برای انعطاف پذیری
تست بنیاد موتور
OpenGL Shader Language
shadatypes
کامپایل کد شیدر
اولین بار شیدر رأس بخش 1
اولین بار شیدر رأس بخش 2
کار با چندین رأس
کار با چند رنگ
بازگشت مش
عبور لباس
جنبش دوربین و ماتریس:
ماتریس برای تحولات
انجام تحولات
ماتریس چشم انداز
یک دوربین جدید
کار با طرح بندی و modelViews در Shaders Vertex
افزودن تحولات به مش
ایجاد محورهای جهانی با شیدرهای رأس
تنظیم رول دوربین ناخواسته
محدود کردن زاویه زمین
ایجاد اشیاء 3D:
ایجاد یک شی 3D
بارگیری یک فایل OBJ
reacing scaling و چرخش
چرخش، چرخش و چرخش بیشتر
انیمیشن متحرک با تحولات
تبدیل تمام مش
ترجمه و مقیاس سازی در زمان واقعی
چراغ:
normals
بارگذاری vertex normals و UVS
اضافه کردن چراغ به شیدرهای Vertex
عبور از normals vertex
Lights، Diffuse و Lights
بیشتر در چراغ های خاص
منابع چندگانه نور بخش 1
منابع چندگانه چندگانه قسمت 2
بافت:
UVS
بافت
Shaders با بافت
بازی با ارزش UV
BLENDING
سفارشی سازی سایه ها:
بارگیری سایه ها از یک فایل
بازسازی کلاس مش
با توجه به دوربین و نور
یکپارچه سازی یک شیدر دوم و متفاوت
چندین چراغ
پروژه نهایی
کلمات نهایی:
برخی از کلمات نهایی از پنی
کجا تا به حال؟

نمایش سرفصل های انگلیسی

Learn OpenGL with Python for Graphics and Games