در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

یادگیری تری دی مکس در 6 ساعت - 3ds Max + V-Ray

28,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

3DS MAX معرفی دوره: 3DS MAX و V-RAY برای ایجاد تصاویر معماری 3D، از مبتدی تا پیشرفته

عنوان اصلی : 3ds Max + V-Ray: 3ds Max PRO in 6 hrs 2022

سرفصل های دوره :

معرفی دوره :
نرم افزار مناسب را دانلود کنید
ساختار این دوره چگونه است؟
همه فایل‌های منبع در اینجا یافت می‌شوند: پیوند موجود در مقاله را کپی کنید
اصول 3ds Max:
بلوک های ساختمانی اصلی 3d و کاربردهای آنها
Standard Primitives: یک مدل پایه ایجاد کنید و آن را رندر کنید
اطلاعات بیشتر درباره آنچه که ما ایجاد کردیم
از اصول اولیه تا اثرات پیچیده: کاربردها و مشاغل در سه بعدی
3ds Max را با سهولت پیمایش کنید:
سازمان صحنه
مرور 3ds Max
روش کار حرفه ای Arch Viz:
رابط کاربری خود را به چیزی حرفه ای تر تنظیم کنید
مانند یک PRO کارآمد کار کنید
مدل سازی پروژه Arch Viz ما را شروع کنید:
مدل یک سایت پایه
ابزارهای مدلسازی Spline
اصول مدلسازی چندگانه
تکنیک های مدل سازی بیشتر
Sweep Modifier
اصلاح کننده تراش
ویدیوی مدلسازی خام I
ویدیوی مدلسازی خام II
مدلینگ جمع بندی
استفاده از V-Ray را با تنظیم دوربین شروع کنید:
V-Ray Up and Running را دریافت کنید
مبانی عکاسی
راه اندازی اولیه دوربین V-Ray
تنظیمات و اصول اولیه نوردهی
همه تنظیمات دوربین V-Ray
نورپردازی با V-Ray:
نورپردازی با HDRI (تصاویر با برد دینامیکی بالا)
تنظیمات اولیه نور V-Ray
مواد V-Ray:
کتابخانه مواد V-Ray
ساخت مواد از ابتدا
ساختن نقشه های متریال خود با استفاده از فتوشاپ
بهبود مواد V-Ray 5
UVW نگاشت مواد شما بر روی اشیا
صحنه خود را با V-Ray رندر کنید:
تنظیمات رندر V-Ray ضروری
تنظیمات رندر بیشتر
استفاده از V-Ray Frame Buffer
افزودن جزئیات زمینه به مدل خود:
منابع خرید آنلاین مدل و چرا باید آن را در نظر بگیرید
وارد مدل درخت برای محوطه سازی اطراف
پراکسی های V-Ray: نحوه ایجاد آنها از آنها برای محوطه سازی مناطق بزرگ استفاده کنید
مدل های من را دانلود کنید و آنها را به صحنه خود اضافه کنید
یک رندر تمام شده ایجاد کنید:
یک رندر تمام شده تولید کنید
در حال پس از پردازش تصویر شما
انتقال به یک پروژه پیشرفته تر:
از آنچه آموخته اید برای ایجاد نسخه پیشرفته تر پروژه استفاده کنید
تمرین III: رندرهای غروب خانه استخر (مدل کامل ارائه شده):
تنظیم روشنایی اولیه
یک دوربین V-Ray / تنظیمات کامل دوربین را تنظیم کنید
تنظیمات اولیه رندر
افزودن HDRI و تنظیم سطوح نور
تقویت ترکیب ما با شاخ و برگ
آماده شدن برای رندر نهایی
در حال پردازش رندر شما
ترکیب در یک فرد برش 2 بعدی
ایجاد موقعیت های روشنایی مختلف
به‌روزرسانی‌های V-Ray: ویژگی‌های جدید V-Ray 5 و بالاتر:
ویژگی های جدید V-Ray 5
کتابخانه V-Ray Cosmos و V-Ray Material
V-Ray 5 به روز رسانی 2 ویژگی جدید
اگر به دنبال دوره اصلی هستید، از اینجا شروع می شود:
توضیحات ساختار دوره
کورس قدیمی (2014) از اینجا شروع می شود: خوش آمدید:
تجسم هک چیست؟
آنچه شما نیاز دارید (تقریباً هیچ چیز)
ویدیوی عمومی: چگونه از این دوره بیشترین بهره را ببریم
چند نرم افزار دانلود کن عزیزم!
به روز رسانی های نرم افزار: نسخه های جدیدتر نرم افزار موجود است. چه باید کرد...
نگاهی به اطراف در 3ds Max:
چرا رابط کاربری من متفاوت به نظر می رسد؟
حداکثر افتتاحیه برای اولین بار
نوار ابزار، پنل فرمان و سایر موارد عالی
برنامه را دریافت کنید
به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار: اطلاعات بیشتر درباره رابط‌های کاربری جدیدتر و سفارشی‌سازی UI
اصول مدلسازی:
روش های مختلف توضیح داده شد
Between The Splines را بخوانید
بیایید چند مود اضافه کنیم!
تبدیل می شود (حرکت، چرخش، مقیاس) -- بیشتر از آنچه در چشم دیده می شود
تنظیم اولین صحنه:
آوردن تصاویر مرجع
تنظیم طرح -- آماده برای شروع
راه اندازی پروژه بیشتر - شروع به مدل سازی کنید!
مدل سازی ساختمان :
ساختن دیوارهایمان
درهای خود را بسازیم
ساخت ویندوز ما
مدل سازی زیاد - تایم لپس برای اینکه خیلی خسته نشوید
سقف ساختمان
نرده ساختمان
مدلینگ تایم لپس شماره دو
افزودن دوربین:
توضیحاتی برای به روز رسانی های مختلف نرم افزار.
تنظیم Vray و افزودن دوربین
تنظیمات دوربین بیشتر
به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار: تغییرات در دوربین Max 2015 و V-Ray 3.0
افزودن چراغ ها:
بگذارید نور باشد - افزودن یک خورشید
نورپردازی/تنظیم صحنه بیشتر
رندر با Vray:
تنظیمات ضروری
ارائه تصویر
افزودن مواد:
قسمت دوم
ویرایش نقشه های خود در فتوشاپ
ایجاد نقشه های برآمدگی و بازتاب
قرار دادن نقشه ها برای ایجاد یک ماده Vray عالی
مواد بیشتر - فلز
مدل سازی محیط اطراف:
جمع آوریمنابع محوطه سازی
یک درخت را به یک پروکسی Vray تبدیل کنید -- به من اعتماد کنید، عالی است!
مدل سازی یک سایت و استفاده از Shapemerge
قرار دادن درختان
تنظیم برای رندر نهایی:
بهینه سازی مواد و راه اندازی کانال های رندر Vray
پیوند دادن همه فایل ها / تنظیمات رندر / رندر نهایی. آری
پس از پردازش رندر:
تنظیم لایه های ضروری فتوشاپ شما
در پس‌زمینه
بیایید برخی تنظیمات را انجام دهیم
بیایید مهارت های حرفه ای خود را در عمل به کار ببریم:
تبریک می گویم که این کار را تا این حد انجام دادید. ادامه بده...
برخی از موارد خانه داری قبل از اینکه به بخش بعدی بروید
تمرین: عکس صحنه داخلی واقعی:
تکلیف: بازسازی این خانه بر اساس عکس (من کمک خواهم کرد)
شروع به کار در صحنه داخلی -- مرجع عکس جمع آوری کنید
تصاویر مرجع خود را برای شروع مدلسازی تنظیم کنید
ایجاد یک مدل داخلی اولیه با استفاده از ابزارهای مدلسازی پلی (بیشتر)
ایجاد مدل با استفاده از Splines + Extrude Modifier
بازسازی آن کف چوبی عالی به صورت سه بعدی
با این حال، آن مواد کف چوبی!
مدل سازی دودکش با استفاده از مدل سازی پلی تری دی مکس
افزودن تصادفی بودن به دودکش با اصلاح کننده نویز
چگونه زاویه دوربین را دریابیم؟
تنظیمات دوربین فیزیکی 3ds Max برای تطبیق یک عکس
نورپردازی صحنه شما: V-Ray Sky و نورهای IES در 3ds Max
PRACTICE II: صحنه بیرونی با استفاده از آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار:
معرفی پروژه بیرونی
نکاتی درباره رابط کاربری -- 3ds Max 2017
مدل سازی به CAD وارداتی
یک دوربین فیزیکی قرار دهید و ترکیب را تنظیم کنید
یک نور خورشید V-Ray اضافه کنید و نوردهی را تنظیم کنید
نورپردازی صحنه خود با HDRI با استفاده از V-Ray
تنظیم نور برای حالات مختلف
تنظیمات رندر V-Ray برای V-Ray 3.5 - رندر پیشرفته
استفاده از جلوه‌های لنز V-Ray و مه برای افزودن اتمسفر
تخصیص مواد به مدل خود و استفاده از MultiSubObject
مواد خود را با استفاده از مواد V-Ray ویرایش کنید تا به صورت Photoreal باشند
تمرین III: ملاحظات مدلسازی پیشرفته برای صحنه های بزرگ:
مدل دوره را از اینجا دانلود کنید
وارد کردن و مدل سازی به CAD
افزودن مدل های خریداری شده به صحنه شما
Forest Pack Pro
تنظیمات بسته جنگلی ادامه دارد
افزودن جزئیات و زمینه
بقیه دوره پیشرفته خارجی را در بخش پاداش دریافت کنید
BONUS: نکات PRO بیشتر برای 3ds Max:
وارد کردن و استفاده از فایل های اتوکد برای ایجاد مدل های ساختمان سه بعدی شما
مبانی نورپردازی Vray برای یک فضای داخلی معماری در 3ds Max
تغییرات رابط کاربری 2015 / 2016 -- به علاوه، نوار ابزار سفارشی خود را ایجاد کنید
نکته PRO: اضافه کردن برف به صحنه شما
بسته جنگل / راه اندازی انیمیشن / مدیریت فایل های بزرگ
پیش نمایش VRAY 5.0 BETA! ویژگی های جدید بسیار جذاب
BONUS: دسترسی به کلاس های دیگر من، پیشرفته تر:
بعد چه چیزی باید یاد بگیرید؟
برخی مدل های رایگان و منابع دیگر را دانلود کنید

نمایش سرفصل های انگلیسی

3ds Max + V-Ray: 3ds Max PRO in 6 hrs 2022