در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

کورس کدنویسی iPhone

29,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با کدنویسی آیفون یاد می گیرید.

عنوان اصلی : iPhone Developer Course

سرفصل ها :


1. اصول توسعه آیفون:
1. مقدمه
2. XCode
2.1 Xcode
3. شبیه ساز iOS
3.1 شبیه ساز iOS
4. سازنده رابط
4.1 سازنده رابط
5. درک XCode
5.1 درک XCode
6. دسترسی به UI Outlets
6.1 دسترسی به خروجی های رابط کاربری
7. یادآوری در مورد نظرات
8. دکمه ها
8.1 دکمه ها 1
9. دیدگاه ها
9.1 بازدید 1
10. مشاهده تصویر
10.1 مشاهده تصویر 1
11. افزایش سرعت فیلم ها
12. سوئیچ
12.1 سوئیچ 1
13. فیلدهای متنی
13.1 فیلد متنی
14. انتهای بخش
2. مبانی سوئیفت:
1. مقدمه
2. چاپ و نظرات
2.1 چاپ و نظرات
3. متغیرها و اولیه
4. اپراتورها
5. شکستن
6. کنترل جریان
7. مجموعه ها
8. تولید کننده تاس
9. پایان بخش
3. رابط کاربری متوسط:
1. مقدمه
2. خروجی ها و محدودیت ها
3. Stack Views
4. خروجی های کدگذاری سخت
5. کنترل های تقسیم بندی شده
5.1 کنترل های بخش بندی شده
6. شکستن
7. کنترلر، Segue و داده را مشاهده کنید
8. نمای انتخابگر تاریخ
9. نمای انتخابگر
10. لغزنده
11. انتهای بخش
4. رابط کاربری ورود:
1. مقدمه
2. مرور مرجع
3. راه اندازی یک برنامه جدید
4. سه جزء اصلی
5. کنترل بخش
6. فیلدهای متنی
7. خروجی در کد
8. شکستن
9. وارد شوید یا ثبت نام کنید
10. تابع ورود
11. تابع ثبت نام
12. فاش کردن رمز عبور
13. محدودیت ها
14. اطلاع رسانی کاربر
15. انتهای بخش
5. سوئیفت پیشرفته:
1. مقدمه
2. توابع
3. کلاس ها و اشیاء
4. Convenience Init
5. سازه ها
6. ارث
7. گسترش یک کلاس
8. شکستن
9. اختیاری و تهی ایمنی
10. پروتکل ها و نمایندگان
11. مجردها
12. Enums
13. بسته شدن
14. روش کلاس
15. انتهای بخش
6. رابط کاربری پیشرفته:
1. مقدمه
2. Scroll Views
3. نمایش نمایندگان را اسکرول کنید
4. نمای جدول
5. روش های مشاهده جدول
6. نمایش سلول سفارشی جدول
7. شکستن
8. UIViws قابل استفاده مجدد
9. نمای مجموعه
10. حذف سلول ها در نمای مجموعه
11. گفتگوهای هشدار
12. انتهای بخش
7. برنامه کاری:
1. مقدمه
2. کاوش برنامه
3. برنامه جدید و رابط کاربری
4. کلاس آیتم
5. داده های برنامه
6. موارد مشاهده جدول
7. اضافه کردن آیتم ها به صورت ایستا
8. نمای سرصفحه جدول
9. روش تفویض فیلد متنی
10. یک مورد را انتخاب کنید
11. شکستن
12. حذف یک مورد
13. بدون تکرار
14. اصلاح مجدد کد
15. بخش ها در نمای جدول
16. متحرک سازی انتقال
17. به روز رسانی کد برای بخش
18. پایان بخش
8. لمس، گرافیک و انیمیشن:
1. مقدمه
2. لمس شروع و پایان یافت
3. Moved را لمس کنید
4. اشارات
5. حرکات در کد
6. تحولات
7. حرکات و تبدیل
8. شکستن
9. بلوک های انیمیشن
10. نمایش افکت ها
11. IBDesignable
12. مشاهده انتقال
13. انتهای بخش
9. بازی حافظه:
1. مقدمه
2. برنامه نهایی را کاوش کنید
3. برنامه و رابط جدید
4. پریزها و عملکردها
5. کلاس کاشی
6. ساخت کاشی
7. نمای مجموعه
8. طرح بندی شبکه ای
9. انتخاب کاشی
10. سه حالت از یک کاشی
11. منطق بازی پایه
12. مقایسه دو کاشی
13. شکستن
14. تایمر
15. بازنشانی بازی
16. برنده شدن در بازی
17. متحرک سازی کاشی ها
18. حالت بازی
19. انتهای بخش
10. نقشه ها و مکان:
1. مقدمه
2. نقشه ها
3. حاشیه نویسی
4. حاشیه نویسی سفارشی
5. حاشیه نویسی تعامل
6. شکستن
7. مکان کاربر
8. مکان روی نقشه
9. ژئوکدینگ معکوس
10. پایان بخش
11. تست و رفع اشکال:
1. مقدمه
2. اشکال زدایی با چاپ
3. نقاط شکست
4. نقاط شکست استثنا
5. نقاط شکست پیشرفته
6. شکستن
7. Debug Navigator
8. تست واحد
9. تست UI
10. تست عملکرد
11. انتهای بخش
12. رسانه و دستگاه:
1. مقدمه
2. دوربین
3. یک صدا پخش کنید
4. ضبط صدا
5. یک ویدیو پخش کنید
6. AV Player Stand Alone
7. شکستن
8. جهت گیری
9. حرکت
10. دارایی های XCode
11. انتهای بخش
13. همزمانی:
1. مقدمه
2. مقدمه
3. GCD
4. KVO
5. GCD Singleton
6. شکستن
7. صف عملیات
8. عملیات ساده
9. عملیات صف
10. عملیات صف - وضعیت و ارزش
11. عملیات صف - نمای جدول
12. عملیات صف - عملیات معلق
13. عملیات صف - تعاملات نمایش جدول
14. انتهای بخش
14. داده های پایدار:
1. مقدمه
2. پیش فرض های کاربر
3. ذخیره فایل ها به صورت محلی
4. ذخیره یک آرایه
5. ذخیره یک تصویر
6. NSCoding و لیست اموال
7. شکستن
8. داده های اصلی - موجودیت ها، ویژگی ها و روابط
9. داده های اصلی - ظرف و زمینه
10. داده های اصلی - ذخیره محتوای جدید
11. داده های اصلی - حذف محتوا
12. داده های اصلی - ویرایش محتوا
13. انتهای بخش
15. لیست کارها ماندگار:
1. مقدمه
2. کاوش برنامه فعلی
3. تبدیل توابع
4. آیتم کلاس و NSCoding
5. نوشتن روی دیسک
6. شکستن
7. خواندن از روی دیسک
8. استفاده از خواندن و نوشتن
9. بررسی همه چیز
10. پایان بخش
16. شبکه و وب:
1. مقدمه
2. نمای وب
3. سافاری
4. Json و XML
5. Rest API
6. برنامه فلیکر - برنامه نهایی
7. Flicker App - UI and the Cell
8. Flicker App - Flicker Api
9. شکستن
10. برنامه فلیکر - کلاس عکس
11. Flicker App - Api & Data
12. Flicker App - Api & Photos
13. Flicker App - Api & Single Photo
14. برنامه فلیکر - منبع داده مشاهده مجموعه
15. برنامه فلیکر - طرح بندی نمای مجموعه
16. انتهای بخش
17. Firebase:
1. مقدمه
2. کنسول Firebase
3. کوکوپود
4. راه اندازی UI
5. ثبت نام کنید
6. وارد شوید
7. شکستن
8. داده های ساده را بنویسید
9. Simple Data را بخوانید
10. یک شی بنویسید
11. یک شی را بخوانید
12. بسیاری از اشیاء را بنویسید
13. بسیاری از اشیاء را بخوانید
14. خواندن به طور مداوم
15. انتهای بخش
18. فهرست کارهای مشترک:
1. مقدمه
2. برنامه فعلی و نهایی
3. پروژه Firebase
4. اعتبار و پایگاه داده
5. UI و وضعیت کاربر
6. ثبت نام کاربر
7. شکستن
8. ورود کاربر به سیستم
9. آیتم جدید در ابر
10. موارد موجود در ابر
11. موارد را از ابر حذف کنید
12. خواندن داده های آنلاین
13. افکار نهایی