در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

کدنویسی فلاتر و Flame را با ساخت میان کرافت یاد بگیرید

34,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

یک دوره کامل تمام در یک دوره که در آن همه چیز را از Flutter ، Dart ، Flame و غیره با ساختن Minecraft یاد خواهید گرفت!

عنوان اصلی : Learn Flutter and Flame by Building Minecraft!

سرفصل های دوره :

مقدمه:
تریلر
آموزش مختصر شعله
طرح بندی بازی:
طرح بندی بازی: مقدمه
چیدمان و کنترلر بازی: کد
بازیکن: مقدمه
پخش کننده: کد
World Data:
World Data: Introduction
World Data: Code
حرکات و انیمیشن های بازیکن:
پیوند دادن پخش کننده به کنترل ها
Horizontally Flipping Player Sprite: مقدمه
چرخش افقی پخش کننده اسپرایت: کد
پخش انیمیشن های پخش کننده مربوطه: مقدمه
پخش انیمیشن های پخش کننده مربوطه: کد
بلاک کردن مولفه و تولید تکه:
مولفه بلوک: مقدمه
بلوک مؤلفه: کد
Chunk Generation: مقدمه
Chunk Generation: کد
Block Grid Placement: مقدمه
Block Grid Placement: Code
عملکرد رندر قطعه: مقدمه
عملکرد رندر قطعه: کد
تثبیت دوربین در پلیر: مقدمه
تثبیت دوربین در پلیر: کد
تولید زمین رویه ای:
تولید زمین رویه ای: مقدمه
نسل چمن: مقدمه
Grass Generation: کد
نسل خاک و سنگ: مقدمه
نسل خاک و سنگ: کد
زیست‌ها:
زیست ها
نسل دسته جمعی:
نسل دسته جمعی: مقدمه
نسل تکه های پیوسته و متوالی: مقدمه
نسل تکه های پیوسته و متوالی: کد
پردازش تکه تکه
چپ جهان چپ
تکه هایی که باید ارائه شوند: مقدمه
تکه هایی که باید ارائه شوند: کد
منطق رندرینگ و رندرینگ: مقدمه
منطق رندرینگ و رندرینگ: کد
بازکردن تکه ها
تولید ساختار:
تولید ساختار: مقدمه
تولید ساختار: کد
تولید ساختار خاص بیوم: مقدمه
تولید ساختار خاص بیوم: کد
ساختارهای بیشتر: مقدمه
ساختارهای بیشتر: کد
تولید سنگ معدن:
تولید سنگ معدن: مقدمه
تولید سنگ معدن بدون کمیاب
تولید سنگ معدن با کمیاب
بهینه سازی تولید سنگ معدن
عملکردهای پخش کننده:
جاذبه: مقدمه
جاذبه: کد
برخورد: مقدمه
تنظیم Collision
پیاده سازی برخورد: مقدمه
اجرای تصادم: کد
تصحیح برخورد افقی
بهینه سازی سرعت برای FPS های مختلف: مقدمه
بهینه سازی سرعت برای FPS های مختلف: کد
پرش: مقدمه
پرش: کد
ورودی صفحه کلید: مقدمه
ورودی صفحه کلید: کد
بلاک قرار دادن:
قرار دادن بلوک: مقدمه
موقعیت شاخص قابل لمس و قرار دادن
به‌روزرسانی فهرست تکه‌ها
Block Placing Radius: مقدمه
Block Placing Radius: کد
مسدود کردن قرار دادن در فضاهای خالی: مقدمه
مسدود کردن قرار دادن در فضاهای خالی: کد
منطق قرار دادن بلوک مجاور: مقدمه
منطق قرار دادن بلوک مجاور: کد
کارکردهای بیشتر پخش کننده:
حرکت روان بازیکن، برخورد بازیکن برتر، پرش بهتر: آموزش
حرکت روان بازیکن، برخورد بازیکن برتر، پرش بهتر: کد
شکستن بلوک:
شکستن بلوک: مقدمه
شکستن بلوک: کد
Block Data: مقدمه
Block Data: Code
بستر نشکن: مقدمه
بستر نشکن: کد
بارگیری بهتر تصویر
جزء مورد:
جزء آیتم: مقدمه
جزء مورد: کد
نهاد: مقدمه
نهاد: کد
پردازش و عدم رندر مولفه مورد: مقدمه
پردازش و عدم رندر مولفه مورد: کد
موجودی:
موجودی: مقدمه
مدیر موجودی
الگوریتم موجودی: مقدمه
پیاده سازی پشته ها
Block Placing بر اساس انتخاب: مقدمه
مسدود کردن قرار دادن بر اساس انتخاب: کد
شاخه های موجودی: مقدمه
ویجت اسلات موجودی
ویجت تعداد اسلات موجودی: مقدمه
ویجت تعداد اسلات موجودی: کد
نوار آیتم: مقدمه
نوار مورد: کد
پیوند شکافهای موجودی: مقدمه
پیوند شکافهای موجودی: کد
به روز رسانی اسلات موجودی: مقدمه
به روز رسانی اسلات موجودی: کد
انتخاب شکافهای نوار مورد: مقدمه
انتخاب شکاف های نوار مورد: کد
نشانگر انتخاب: مقدمه
نشانگر انتخاب: کد
ابزارک ذخیره موجودی: مقدمه
ویجت ذخیره‌سازی موجودی: کد
ویجت موجودی بازیکن: مقدمه
ویجت موجودی بازیکن: کد
فهرست اختتامیه و افتتاحیه: مقدمه
موجودی بسته و باز: کد
شکاف‌های موجودی قابل کشیدن: مقدمه
شاخه‌های موجودی قابل کشیدن: کد
کارکردهای بیشتر اسلات موجودی: مقدمه
کارکردهای بیشتر اسلات موجودی: کد
Drag Target: Introduction
دراg هدف: کد
انتقال داده های اسلات موجودی: مقدمه
انتقال داده های اسلات موجودی: کد
ترکیب جایگاه‌های موجودی مشابه: مقدمه
ترکیب اسلات موجودی مشابه: کد
تقسیم اقلام در اسلات موجودی: مقدمه
تقسیم اقلام در اسلات موجودی: کد
محتویات اسلات موجودی پرتاب: مقدمه
پرتاب محتویات اسلات موجودی: کد
صنایع دستی:
کاردستی: مقدمه
شبکه ساخت موجودی بازیکنان: مقدمه
شبکه ساخت موجودی بازیکن: کد
شبکه کاردستی استاندارد: مقدمه
شبکه کاردستی استاندارد: کد
بلوک هایی با عملکرد خاص: مقدمه
بلوک هایی با عملکرد خاص: کد
انواع اسلات کاردستی: مقدمه
انواع اسلات کاردستی: کد
بهینه سازی کد برای موارد
الگوریتم ساخت
افزودن همه دستور العمل ها
تغییرات پشته برای انواع ابزار: مقدمه
تغییرات پشته برای انواع ابزار: کد
تغییرات سرعت استخراج برای ابزارها: مقدمه
تغییرات سرعت استخراج برای ابزارها: کد
سلامت و گرسنگی:
بار سلامت و گرسنگی: مقدمه
ویجت نوار سلامت
نمایش قلب ها بر اساس یک ارزش
Hunger Bar: مقدمه
Hunger Bar: کد
Entity Health: مقدمه
Entity Health: کد
آسیب سقوط: مقدمه
آسیب سقوط: کد
پیوند سلامت نهاد به نوار سلامت: مقدمه
پیوند نهاد Heath به نوار سلامت: کد
بازسازی سلامت و کاهش گرسنگی: مقدمه
بازسازی هیث و کاهش گرسنگی: کد
خوردن: مقدمه
خوردن: کد
کاهش سرعت بازیکن در گرسنگی کم: مقدمه
کاهش سرعت بازیکن در گرسنگی کم: کد
قطعات بلوک سفارشی: مقدمه
قطعات بلوک سفارشی: کد
قطره سنگ معدن: مقدمه
قطره سنگ معدن: کد
زمینه پارالاکس:
پارالاکس: مقدمه
آسمان منظر: کد
کنترل حرکت آسمان: مقدمه
کنترل حرکت آسمان: کد
پیوند بازیکن به آسمان: مقدمه
پیوند بازیکن به Sky: کد
تایمر آسمان: مقدمه
تایمر آسمان: کد
به روز رسانی آسمان: مقدمه
به روز رسانی آسمان: کد
هواپ و مبارزه:
جزء زامبی
Zombie AI/Logic
افزایش زامبی
ضربه زامبی
عمل برگشتی
انیمیشن نشانگر آسیب
کلاس موجودیت خصمانه
جزء عنکبوت
مناطق تخم ریزی سطحی
منطقه تخم ریزی بازیکن
Mob Spawning و Mob Caps
مبارزه:
مبارزه
کوبنده های اوباش، نشانگرهای آسیب و نا امیدی
بلوک های جاذبه:
بلوک های جاذبه
جداسازی مجدد:
صفحه نمایش Respawn
Respawn Screen: توابع
صرفه جویی در جهان:
صرفه جویی در جهان: مقدمه
راه اندازی Hive
صرفه جویی در زمین
ذخیره موجودی
صرفه جویی در سلامت و گرسنگی
صرفه جویی در تایمر آسمان
راه‌انداز بازی:
صفحه منو
صفحه انتخاب جهانی
صفحه آفرینش جهان

نمایش سرفصل های انگلیسی

Learn Flutter and Flame by Building Minecraft!