ورکشاپ کار با نرم افزار 3D Coat
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
در این دوره آموزشی با نرم افزار تری دی کوت آشنا شده و کاراکتر سازی و تکستچرینگ کاراکترهای سه بعدی را در آن یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3D Character Workshop
سرفصل ها :
1 مقدمه دوره
2 راه اندازی Zbrush
قسمت 1
قسمت 2
قسمت 3
قسمت 4
قسمت 5
قسمت 6
قسمت 7
قسمت 8
قسمت 9
قسمت 10
1 Steve James Part 1 - Character Block-outs
2 استیو جیمز قسمت 2 - ایجاد مو
3 مایک تامپسون - درزهای لباس و نورپردازی کیشات
4 ایان جاکوبز - تجزیه و تحلیل شخصیت های بی نهایت دیزنی
1 مسدود کردن یک سر
2 جزئیات یک سر
3 ایجاد یک شخصیت بازی
1 مدیریت فایل
2 کانون توجه
3 هندسه
4 چند گروه
5 دید
6 نقاب زدن
7 ابزار انتقال
8 4R8 Gizmo جدید
9 حالت مش
10 چین زدن
1 معرفی طراحی شخصیت
2 طراحی شکل
3 Rythem and Flow
4 سیلوئت
5 ایستادن در برابر منحنی ها
6 تنوع و علاقه
7 ساده انگاری و اغراق
8 نسبت
1 کاراکتر مسدود کردن
2 کاراکتر Block-Out مثال Timelapse
3 انتخاب یک مفهوم شخصیت
4 کاراکتر Block-Out مثال راهنما
1 دینامش
2 کاراکتر جزئیات سطح
3 تمیز و براق
4 پلی رنگ و مواد
5 لباس پوشیدن
6 تایم لپس پوشیدن لباس
7 چروک پارچه
8 لوازم ساختمانی با ZModeler
9 ZModeler Time Lapse
1 ایجاد مو
2 تایم لپس مو
3 جزئیات چهره
4 تایم لپس جزئیات چهره
1 آماده شدن برای ژست گرفتن
2 کاراکتر ژست تایم لپس
1 رتوپولوژی برای تغییر شکل
2 Face Retopoly Time Lapse
3 تایم لپس رتوپولوژی مو
4 تایم لپس رتوپولوژی بدن
5 ایجاد دندان و زبان
6 کاراکتر UV Walkthrough
7 UVing the Gun
8 نقشه پخت
9 ایجاد دارایی نهایی بازی شما
1 آمادگی برای چاپ سه بعدی - قسمت 1
1 آمادگی برای چاپ سه بعدی - قسمت 2
1 راهنمای منابع
2 رندر در Keyshot
3D Character Workshop