در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

نحوه ساخت بازی های ویدئویی: راه دقیق تر، سریعتر

28,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

یاد بگیرید برای طراحی و توسعه 3 بازی از ابتدا (بدون تجربه مورد نیاز)

عنوان اصلی : How to Make Video Games: The Smarter, Faster Way

سرفصل های دوره :

عکس لحظه ای دوره:
آن را از آن خود کنید
زمان پریدن است
مبانی برنامه نویسی و طراحی:
طراح بازی چیست؟
برنامه نویس بازی چیست؟
تسهیل در کدنویسی
برنامه نویسی مبتنی بر رویداد
متغیرها
راهنما
درخواست کمک
حمله مار:
ساخت اولین بازی شما
ایجاد مار ما
کنترل مار ما
ایجاد غذا
تابع چیست؟
غذا دادن به مار ما
بحث طراحی: تصادفی
چه چیزی یک بازی را می سازد؟
باخت
افزودن یک چالش
بحث طراحی: مشکل
بحث طراحی: انتظارات بازی "بدیهی".
افزودن یک امتیاز
بازی خود را به اشتراک بگذارید
طراحی در مقابل برنامه نویسی:
برنامه نویسان در مقابل طراحان
آرتیست بازی چیست؟
طراح سطح چیست؟
مهندس صدا چیست؟
مدیر بازی چیست؟
بازی فضایی ما:
معرفی ماژول
دانلود دارایی ها
وارد کردن Sprites
بحث طراحی: انیمیشن دو بعدی
The Thruster را متحرک کنید
پرواز به اطراف
موضوع برنامه نویسی: منطق
ماندن در محدوده - قسمت 1
ماندن در محدوده - قسمت 2
لیزرها!
گفتگوی برنامه‌نویسی- Debugger
از بین بردن لزرهای ما
گفتگوی برنامه نویسی- صوتی
صداهای لیزری
موضوع طراحی - صداها
اتاق ها
دوربین‌ها و نماها
اولین اتاق ما
گفتگوی برنامه‌نویسی- آرایه‌ها
تغییر کشتی - قسمت 1
تغییر کشتی - قسمت 2
محدود کردن کنترل ها
یک اتاق جدید
تبدیل
موسیقی
کشتی های دشمن
جنبش دشمن
لیزرهای دشمن
بحث طراحی- انصاف
دریافت ضربه
سلامتی
مردن درست
بحث برنامه نویسی: حلقه ها
طراحی زندگی ما
بازی را باخت
مطالب طراحی محتوای تولید شده در مقابل ساخت دست
تخم ریزی پویا دشمنان
کشتن دشمنان
برخورد با دشمنان
وراثت سطح
امتیاز بازیکن
ضرب و شتم سطح 1
طراحی گفتگو- کات صحنه
وراثت سطح
پاور آپ - قسمت 1
پاور آپ - قسمت 2
شکار حشرات
رفع اشکال نهایی
به اشتراک گذاری، بازخورد و انتقاد
خلاصه ماژول
ذخیره و بارگیری:
بحث طراحی: ذخیره و بارگیری
بحث برنامه نویسی: ذخیره و بارگیری
ذخیره و بارگیری بازی مار ما
ذخیره و بارگیری بازی فضایی ما
بحث برنامه نویسی: انواع داده
بازی اکشن:
معرفی ماژول
برنامه ریزی یک بازی بزرگ
چگونه این بازی را برنامه ریزی کردم
یافتن دارایی های بازی
صفحه‌های Sprite
حرکت در اطراف
برخوردهای اساسی
برخورد کامل پیکسل
پریدن
برخورد عمودی
پرش متغیر
Running Sprite
انیمیشن پرش
یک ماسک برخورد سفارشی
گفتگوی برنامه‌نویسی - ماشین‌های حالت
بحث طراحی - محدودیت‌های کدنویسی
ماشین دولتی ما
حالت حمله قهرمان
گفتگوی برنامه‌نویسی - اسکریپت‌ها
اسکریپت پایان انیمیشن
دوربین و نمای ما
مجموعه کاشی
راه رفتن روی کاشی
Skeleton Sprite
Design Talk - Enemy AI
ماشین دولت دشمن
اسکلت راه رفتن
Skeleton Vision
اسکلت شارژ
وضعیت حمله اسکلت
به دست آوردن - قسمت 1
به دست آوردن ضربه - قسمت 2
به دست آوردن ضربه - قسمت 3
Player Invincible State
بازخورد دولت شکست ناپذیر
وضعیت مرگ بازیکن
طراحی و دوربین
آسیب رساندن به اسکلت
کشتن اسکلت
جلوه های صوتی
افزودن موسیقی
بحث طراحی - طراحی سطح
سطح اول
تغییر وضعیت اتاق - قسمت 1
تغییر وضعیت اتاق - قسمت 2
تغییر وضعیت اتاق - قسمت 3
اتاق میانی (9:33)
آخرین اتاق
رفع اسکلت و قهرمان
خفاش چشم
گفتگوی برنامه نویسی - والدین
راه اندازی Enemy Parent
حالت بیکار خفاش چشم
حالت شارژ خفاش چشم
حالت حمله خفاش چشم
مرگ خفاش چشم
لمس های پایانی خفاش چشم
گیر کردن
تمام اتاق میانی
وارد کردن گابلین
داده های گوبلین
Goblin Idle, Walk and Charge States
پیچیدن گابلین
پرش بافر و پرش دوبل
اسلش شمشیر جادویی
وارد کردن قارچ
پرورش قارچ
حمله فایربال
گلوله آتشین
مرگ قارچ
Player Healthbar
آخرین سطح
بحث طراحی - پایان دادن به یک بازی
بحث طراحی - طول بازی
خلاصه ماژول
به طراحی ادامه دهید:
نگاهی به عقب
اینجا متوقف نشو!
یک ترفند برای موفقیت
اضافی (افکت‌ها، پاور آپ‌ها، و Game Juice):
Design Talk: Game Juice
گفتگوی برنامه نویسی: Game Juice
بحث طراحی: اصلاح ایده های بازی شما
بحث طراحی: طراحی بازی به عنوان یک شغل
مواد تکمیلی دوره:
نکات شروع برای نمونه کار طراحی بازی های ویدیویی قاتل
راهنمای جامعی را برای زبان GameMaker شروع کنید
14 متداول ترین تکنیک های طراحی بازی های ویدیویی را شروع کنید

نمایش سرفصل های انگلیسی

How to Make Video Games: The Smarter, Faster Way