در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

مدیریت خدمات جیرا: مباحث Administration

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

آیا شما یک مدیر JIRA با تجربه است که اکنون نیاز به یادگیری نحوه استفاده از مدیریت خدمات جیرا برای پروژه های خدماتی و پشتیبانی از تیم ها دارد؟
در این دوره، راشل راستی به شما آموزش می دهد که چگونه مدیریت و مدیریت خدمات جیرا را مدیریت کنید تا مشتریان بتوانند درخواست های خود را ایجاد کنند ، نمایندگان پشتیبانی می توانند به کاربران کمک کنند و رهبری بتوانند اثربخشی را اندازه گیری کنند.

راشل جزئیات راه هایی را که JSM را با ویژگی های خاص پشتیبانی، انواع اضافی کاربران و مسئولیت ها گسترش می دهد، نحوه پیکربندی پورتال مشتری و اتصال به پایگاه دانش تقلبی برای خدمات خود، و نحوه استفاده از JSM برای مدیریت حادثه، تغییر دهید مدیریت، خدمات درخواست، و پشتیبانی. او همچنین راه هایی را برای پیکربندی انواع درخواست ها، مجوز ها و اعلان ها، همراه با نحوه ایجاد، مدیریت و رفع پرونده های خدمات ارائه می کند.

عنوان اصلی : Jira Service Management: Administration

سرفصل های دوره :

مقدمه:
مدیریت خدمات جیرا
چه کسی این دوره است؟
برای این دوره چه چیزی نیاز دارید؟
1. با استفاده از مدیریت خدمات جیرا:
مدیریت خدمات جیرا چیست؟
JSM چگونه استفاده می شود؟
کدام نوع برنامه شما دارید؟
کدام نوع استقرار آیا شما دارید؟
شرایط و تعاریف مهم
مرور منطقه مدیریت
2. تفاوت های JIRA و JSM:
Overview ویژگی JSM
انواع کاربران
مجوز های اضافی
اطلاعیه های اضافی
3. راه اندازی یک محیط آزمایش:
راهنمایی های محیط آزمایش
محیط آزمایش را انتخاب کنید
ایجاد یک محیط آزمایشی
4. مدیریت تنظیمات پروژه:
ایجاد یک پروژه خدمات
اهرم تفاوت های گردش کار
استفاده و ایجاد انواع درخواست
اضافه کردن عوامل، مشتریان و سازمان ها
پورتال مشتری را پیکربندی کنید
مدیریت درخواست های ایمیل
به یک پایگاه دانش تقلبی متصل شوید
Challenge: نوع درخواست را ایجاد کنید
راه حل: ایجاد یک نوع درخواست
5. ایجاد موافقت نامه های سطح خدمات:
SLA Overview
استفاده و ایجاد SLAS
مدیریت تقویم SLA
عیب یابی SLAS
چالش: ایجاد یک SLA
راه حل: ایجاد یک SLA
6. با استفاده از اتوماسیون:
Overview اتوماسیون
ایجاد قوانین اتوماسیون
چالش: ایجاد یک اتوماسیون
راه حل: ایجاد یک اتوماسیون
7. استفاده از گزارش:
گزارش بازبینی
استفاده از گزارش ها
با استفاده از صف
اندازه گیری رضایت مشتری
چالش: ایجاد یک گزارش
راه حل: ایجاد یک گزارش
نتیجه گیری:
مراحل بعدی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Jira Service Management: Administration