در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

مدل سازی ، تکستچرینگ و نورپردازی یک اتومبیل Mclaren 650s Gt3

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

به آموزش مک لارن خوش آمدید ، در این آموزش قصد داریم در 17 ساعت و 40 دقیقه مک لارن 650 را ارائه دهیم و ارائه دهیم. این آموزش شامل مراحل تهیه مرجع ، پیش از مدل سازی بدنه یک ماشین مک لارن ، اضافه کردن جزئیات ماشین ، Untrap و UV ، بافت و مواد و روشنایی با موتور رندر Vray و Corona در 3ds Max است.
چه چیزی آیا الزامات هستند؟
توصیه می شود دوره را با همان نرم افزاری که در طول آموزش استفاده می کنیم دنبال کنید: 3DS MAX برای مدل سازی ، Rizomlab برای UV و Unwrap ، Patrate Painter برای ایجاد بافت ، Vray یا Corona برای ارائه. با این حال ، شما می توانید از تمام روش های مورد استفاده در نرم افزار خود استفاده کنید.

عنوان اصلی : Mclaren 650s Gt3 Tutorial ( Modeling, Texturing, Lighting )

سرفصل های دوره :

01 MK McLaren Tutorial Scenesetup
مدل سازی آموزش مک لارن 02 MK
03 MK مدل سازی آموزش مک لارن
مدل سازی آموزش مک لارن 04 MK
مدل سازی آموزش مک لارن 05 MK
مدل سازی آموزش مک لارن 06 MK
مدل سازی آموزش مک لارن 07 MK
مدل سازی آموزش مک لارن 08 MK
مدل سازی آموزش مک لارن 09 MK
مدل سازی آموزش 10 MK مک لارن
مدل سازی آموزش 11 MK مک لارن
مدل سازی آموزش 12 MK مک لارن
مدل سازی آموزش 13 MK مک لارن
مدل سازی آموزش 14 MK مک لارن
مدل سازی آموزش 15 MK مک لارن
مدل سازی آموزش 16 MK مک لارن
مدل سازی آموزش 17 MK مک لارن
مدل سازی آموزش 18 MK مک لارن
19 MK MCLAREN TUSTIVAL TOCHING
20 MK MCLAREN TUSTIVAL TOCHING
21 MK MCLAREN TUSTIVAL TOCHING
22 MK MCLAREN آموزش رندر کرونا
23 MK MCLAREN آموزش ارائه Vray

نمایش سرفصل های انگلیسی

Mclaren 650s Gt3 Tutorial ( Modeling, Texturing, Lighting )