در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

مبانی بازاریابی: تجزیه و تحلیل

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه تجزیه و تحلیل می تواند بازی بازاریابی خود را بهبود بخشد؟ متی بیلی، کارشناس بازاریابی توضیح می دهد که چه تحلیلی چیست، چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه کسب و کار شما را تغییر دهد. این دوره پایه و اساس تجزیه و تحلیل بدون ارعاب است! مات به وضوح نشان می دهد که چگونه تجزیه و تحلیل به استراتژی بازاریابی مکمل است. با شروع از اهداف سازمان و ایجاد یک استراتژی بازاریابی، او نشان می دهد که چگونه اندازه گیری ها را به آن استراتژی تنظیم می کند. این شما را قادر می سازد تا تجزیه و تحلیل های مورد نیاز خود را تعریف کنید، اطلاعات مناسب را جمع آوری کنید و چارچوب های تجزیه و تحلیل را برای رسیدن به بینش اعمال کنید.

سپس، مت شما را از طریق چگونگی گزارش آنچه که مهم و ضروری برای مدیران یا ذینفعان شما است، پیاده می کند. در پایان دوره، شما ایده ای بهتر از آنچه داده ها برای کسب و کار شما مهم است، چگونگی تبدیل داده ها به عمل، و نحوه گزارش آن را در یک زبان که به تیم اجرایی قابل درک است.

عنوان اصلی : Marketing Foundations: Analytics

سرفصل های دوره :

مقدمه:
بهبود تجزیه و تحلیل بازاریابی خود را acumen
1. هدف از تجزیه و تحلیل بازاریابی:
موانع تحلیلی بازاریابی موثر
شناسایی اهداف کسب و کار خود را برای تجزیه و تحلیل بازاریابی
اهداف، اهداف، معیارها و KPI ها را تعریف کنید
اهداف کسب و کار برای استراتژی
2. یک استراتژی تجزیه و تحلیل روشن، اندازه گیری روشن را ایجاد می کند:
ایجاد اندازه گیری هایی که به اهداف متصل می شوند
تمرکز بر روی تاکتیک های بازاریابی، نه کانال ها
ایجاد نتایج هدف و ارزش برای تجزیه و تحلیل شما
ایجاد اطلاعات مقایسه و معیار
3. روش های تجزیه و تحلیل را پیاده سازی کنید:
اهرم بهترین مهارت تجزیه و تحلیل: درخواست سوالات
درخواست چارچوب پرسش و پاسخ
اندازه گیری عوامل اندازه گیری در کمپین های بازاریابی
4. داده ها را به بینش تبدیل کنید، بینش به عمل:
اعمال KPIs برای اتصال داده ها به عمل
بهبود تجربه کاربر با استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی
یک چارچوب گزارش دهی برای داده های تجزیه و تحلیل خود را ایجاد کنید
نتیجه گیری:
اجرای استراتژی تجزیه و تحلیل بازاریابی شما

نمایش سرفصل های انگلیسی

Marketing Foundations: Analytics