در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

فیلم یادگیری کامل SwiftUI

20,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با سوئیفت یو آی یاد می گیرید.

عنوان اصلی : SwiftUI - The Complete Developers Bible and Cookbook of Code

سرفصل ها :


همه کدهای هر فصل را از اینجا دانلود کنید! :
همه کدها را از اینجا دانلود کنید
فصل 1 - توسعه برنامه - نحوه استفاده از این دوره:
فهرست مطالب
توسعه برنامه - بررسی اجمالی
نحوه استفاده از این دوره - اسناد SwiftUI خود را ایجاد کنید
فصل 2 - مقدمه ای بر سوئیفت:
برای به‌روزرسانی XCODE از اینجا شروع کنید - SwiftUI 2 - برای ساخت بدون خطا
برنامه نویسی کامپیوتر - زمین بازی
متغیرها: قسمت 1 - متغیرها
متغیرها: قسمت 2 - عملگرهای حسابی
متغیرها: قسمت 3 - ثابت ها
انواع داده ها: قسمت 1 - شخصیت ها
انواع داده ها: قسمت 2 - رشته ها
انواع داده ها: قسمت 3 - Booleans
انواع داده ها: قسمت 4 - اختیاری
انواع داده ها: قسمت 5 - تاپل
شرایط و حلقه ها: قسمت 1 - اگر و غیره
شرایط و حلقه ها: قسمت 2 - سوئیچ
شرط ها و حلقه ها: قسمت 3 - while و Repeat while
شرط ها و حلقه ها: قسمت 4 - For In
شرایط و حلقه ها: قسمت 5 - بیانیه های انتقال کنترل
شرایط و حلقه: قسمت 6 - نگهبان
فصل 3 - پارادایم سوئیفت:
توابع: قسمت 1 - توابع
توابع: قسمت 2 - توابع عمومی
توابع: قسمت 3 - توابع استاندارد
توابع: قسمت 4 - محدوده
توابع: قسمت 5 - بسته شدن
سازه ها: قسمت 1 - سازه ها
ساختارها: قسمت 2 - مسیرهای کلیدی
ساختارها: قسمت 3 - روش ها
ساختارها: قسمت 4 - مقداردهی اولیه
Structures: Part 5 - Computed Properties
سازه ها: قسمت 6 - ناظران اموال
ساختارها: قسمت 7 - نوع ویژگی ها و روش ها
سازه ها: قسمت 8 - سازه های عمومی
سازه ها: قسمت 9 - سازه های نوع اولیه و ریخته گری
سازه ها: قسمت 10 - سازه های برد
سازه ها: قسمت 11 - سازه های رشته ای
Structures: Part 12 - Array Structures
سازه ها: قسمت 13 - مجموعه سازه ها
Structures: Part 14 - Dictionary Structures
Enumerations: Part 1 - Enumerations
شمارش ها: قسمت 2 - ارزش های خام
شمارش ها: قسمت 3 - مقادیر مرتبط
Enumerations: Part 4 - Collection Difference
اشیاء: قسمت 1 - اشیاء
Objects: Part 2 - Type Properties and Methods
اشیاء: قسمت 3 - انواع مرجع
اشیاء: قسمت 4 - خود
اشیاء: قسمت 5 - مدیریت حافظه
اشیاء: قسمت 6 - ارث
اشیاء: قسمت 7 - نوع ریخته گری
اشیاء: قسمت 8 - مقداردهی اولیه
اشیاء: قسمت 9 - Deinitialization
اشیاء: قسمت 10 - کنترل های دسترسی و اصلاح کننده ها
پروتکل ها: قسمت 1 - پروتکل ها
پروتکل ها: قسمت 2 - پروتکل های عمومی
پروتکل ها: قسمت 3 - پروتکل های سوئیفت
پروتکل ها: قسمت 4 - برنامه های افزودنی
پروتکل ها: قسمت 5 - نمایندگان
خطاها: قسمت 1 - خطاها
خطاها: قسمت 2 - رسیدگی به خطاها
فصل 4 - مقدمه ای بر چارچوب ها:
چارچوب: واردات چارچوب
پایه: قسمت 1 - توابع استاندارد
پایه: قسمت 2 - رشته ها
پایه: قسمت 3 - محدوده
بنیاد: قسمت 4 - اعداد
بنیاد: قسمت 5 - تاریخ
پایه: قسمت 6 - اندازه گیری
پایه: قسمت 7 - تایمر
بنیاد: قسمت 8 - صف های عملیات
Core Graphics: Core Graphics - انواع داده ها
UIKit: قسمت 1 - برنامه
UIKit: قسمت 2 - دستگاه
UIKit: Part 3 - Scenes - Windows - Views
فصل 5 - Xcode:
قسمت 1 - رابط Xcode
قسمت 2 - XCode - نماینده برنامه الگو - نماینده صحنه
قسمت 3 - Xcode - ContentView - کاتالوگ دارایی
قسمت 4 - صفحه راه اندازی
قسمت 5 - فهرست اطلاعات
فصل 6: چارچوب SwiftUI:
رابط کاربری: قسمت 1 - مشاهده پروتکل
رابط کاربری: قسمت 2 - انواع غیر شفاف
رابط کاربری: قسمت 3 - نمایش متن
رابط کاربری: قسمت 4 - اصلاح کننده ها
رابط کاربری: قسمت 5 - نمای رنگی
رابط کاربری: قسمت 6 - نمای تصویر
رابط کاربری: قسمت 7 - اصلاح کننده رویداد
رابط کاربری: قسمت 8 - اصلاح کننده های سفارشی
طرح بندی: قسمت 1 - پشته ها
طرح بندی: قسمت 2 - Spacer
طرح بندی: قسمت 3 - منطقه امن
طرح بندی: قسمت 4 - اولویت ها
طرح بندی: قسمت 5 - راهنمای تراز
طرح بندی: قسمت 6 - گروه ها
فصل 7: رابط کاربری اعلامی:
ایالات: قسمت 1 - لفاف های دارایی
ایالات: قسمت 2 - @State
ایالات: قسمت 3 - @Binding
ایالات: قسمت 4 - @Environment
مدل: قسمت 1 - Observable Object
مدل: part 2 - @Environment
مشاهده مدل: قسمت 1 - مشاهده مدل
Combine Framework: Part 1 - Combine Framework
Combine Framework: Part 2 - Publishers
ترکیب چارچوب: قسمت 3 - مشترکین
ترکیب چارچوب: قسمت 4 - تبدیل ارزش ها
Combine Framework: Part 5 - Operators
ترکیب چارچوب: قسمت 6 - موضوعات
Combine Framework: Part 7 - Combine and SwiftUI
فصل 8 - نماهای کنترل:
کنترل ها: قسمت 1 - نمایش دکمه
کنترل ها: قسمت 2 - نمای TextField
کنترل ها: قسمت 3 - SecureField View
کنترل ها: قسمت 4 - تغییر حالت نمایش
کنترل ها: قسمت 5 - نمای اسلایدر
کنترل ها: قسمت 6 - نمای پله ای
فصل 9 - پیمایش:
چند نما: قسمت 1 - چند نما
چند نما: قسمت 2 - نمای NavigationLink
چند نما: قسمت 3 - نمای TabView
نماهای مدال: قسمت 1 - برگه
نماهای مدال: قسمت 2- پاپاورها
نماهای مدال: قسمت 3 - نماهای هشدار
نماهای مدال: قسمت 4 - Action Sheets
تقسیم نماها: قسمت 1 - نماهای تقسیم شده
تقسیم نماها: قسمت 2 - پیمایش سفارشی
گرایش: قسمت 1 - کلاس های گرایش - اندازه
جهت گیری: قسمت 2 - جهت گیری رابط
جهت: قسمت 3 - نمای GeometryReader
جهت: قسمت 4 - ترجیحات
Mac Catalyst: قسمت 1 - Mac Catalyst - برنامه‌های iPad در مک - کد شرطی
Mac Catalyst: قسمت 2 - منو
Mac Catalyst: Part 3 - پشتیبانی از چند ویندوز
فصل 10 - فهرست ها:
لیست بازدیدها: قسمت 1 - ForEach
لیست بازدیدها: قسمت 2 - ScrollView View
نمای فهرست: قسمت 1 - نمای فهرست
نمای فهرست: قسمت 2 - بخش ها
نمایش لیست: قسمت 3 - حالت نسخه
نمایش لیست: قسمت 4 - دکمه های سفارشی
نمایش لیست: قسمت 5 - جستجو
نمای فهرست: قسمت 6 - پیمایش
Pickers: Part 1 - Picker View
Pickers: Part 2 - DatePicker View
فرم ها: قسمت 1 - فرم ها
فصل 11 - گرافیک و انیمیشن:
اشکال: قسمت 1 - اشکال رایج
اشکال: قسمت 2 - گرادیان
اشکال: قسمت 3 - تصاویر
Paths: Part 1 - Path View
Paths: Part 2 - Custom Shapes
دگرگونی ها: قسمت 1 - دگرگونی ها
انیمیشن ها: قسمت 1 - انیمیشن ها
انیمیشن ها: قسمت 2 - انتقال
فصل 12 - تشخیص ژست ها:
قسمت 1 - اصلاح کننده های ژست
قسمت 2 - تست ضربه
قسمت 3 - ساختارهای حرکات
قسمت 4 - روی ژست ضربه بزنید
قسمت 5 - ژست فشار طولانی
قسمت 6 - کشیدن حرکت
قسمت 7 - ژست بزرگنمایی
قسمت 8 - ژست چرخشی
قسمت 9 - نوشتن حرکات
فصل 13 - اطلاعیه ها:
مرکز اطلاع رسانی: قسمت 1 - مرکز اطلاع رسانی
مرکز اطلاع رسانی: قسمت 2 - اعلان های سیستم
اعلان‌های کاربر: بخش 1 - چارچوب اعلان‌های کاربر
اعلان های کاربر: قسمت 2 - گروه های اعلان
اعلان های کاربر: قسمت 3 - اعلان های موقت
اعلان‌های کاربر: قسمت 4 - نماینده اعلان‌های کاربر
فصل 14 - ذخیره سازی:
تنظیمات کاربر: پیش فرض های کاربر
فایل ها: قسمت 1 - مدیر فایل - URL ها و مسیرها
فایل ها: قسمت 2 - فایل ها و فهرست ها
فایل ها: قسمت 3 - ویژگی های فایل ها
فایل ها: قسمت 4 - محتوای فایل ها
فایل ها: قسمت 5 - بسته نرم افزاری
آرشیو: قسمت 1 - رمزگذاری و رمزگشایی
بایگانی: قسمت 2 - JSON
داده های اصلی: قسمت 1 - مدل داده
داده های هسته: قسمت 2 - پشته داده های هسته
داده های اصلی: قسمت 3 - درخواست واکشی
داده های اصلی: قسمت 4 - توصیفگرهای مرتب سازی
داده های اصلی: قسمت 5 - محمولات
داده های اصلی: قسمت 6 - حذف اشیاء
داده های اصلی: قسمت 7 - اصلاح اشیاء
داده های اصلی: قسمت 8 - درخواست های واکشی سفارشی
داده های اصلی: قسمت 9 - بخش ها
فصل 15 - iCloud - داده ها در ابر:
فعال کردن iCloud - تست دستگاه ها
ذخیره سازی کلید-مقدار
اسناد iCloud: قسمت 1 - اسناد iCloud
اسناد iCloud: قسمت 2 - پرسش فراداده
اسناد iCloud: قسمت 3 - سند واحد
اسناد iCloud: قسمت 4 - سند چندگانه
CloudKit: CloudKit - Part 1 - Container
CloudKit: Part 2 - Records - Zones - Query - Operations
CloudKit: Part 3 - Batch Operations - References - CloudKit Dashboard
CloudKit: قسمت 4 - پیاده سازی CloudKit
CloudKit: قسمت 5 - دارایی ها
CloudKit: قسمت 6 - اشتراک ها
CloudKit: قسمت 7 - خطاها
CloudKit: Part 8 - CloudKit و Core Data
فصل 16 - یکپارچه سازی چارچوب:
ادغام با UIKit
TextView: قسمت 1 - Text View - Text View در SwiftUI
TextView: قسمت 2 - به روز رسانی نمای
TextView: قسمت 3 - هماهنگ کننده
TextView: قسمت 4 - انتخاب
TextView: قسمت 5 - متن نسبت داده شده
TextView: قسمت 6 - صفحه کلید
وب: قسمت 1 - وب - پیوندها
وب سایت: قسمت 2 - سافاری ویو کنترلر
وب: قسمت 3 - چارچوب WebKit
وب: قسمت 4 - محتوای وب
MapKit: قسمت 1 - پیکربندی نقشه
MapKit: Part 2 - Annotations
MapKit: قسمت 3 - مکان کاربر
MapKit: قسمت 4 - جستجو
MapKit: قسمت 5 - دستورالعمل ها
رسانه: قسمت 1 - دوربین
رسانه: قسمت 2 - کتابخانه عکس
رسانه: قسمت 3 - اصلاح تصاویر
رسانه: قسمت 4 - دوربین سفارشی
رسانه: قسمت 5 - چارچوب AVKit
رسانه: قسمت 6 - پخش کننده ویدیوی سفارشی
نمایش مجموعه: قسمت 1 - نمای مجموعه
نمایش مجموعه: قسمت 2 - سلول های نمای مجموعه
نمایش مجموعه: قسمت 3 - مسیرهای فهرست و شناسه ها
بازدید مجموعه: قسمت 4 - طرح بندی جریان
مشاهده مجموعه: قسمت 5 - نمایه مجموعه و منبع داده
نماهای مجموعه: قسمت 6 - پیاده سازی نماهای مجموعه
بازدید مجموعه: قسمت 7 - جهت حرکت
بازدید از مجموعه: قسمت 8 - افزودن موارد
بازدید مجموعه: قسمت 9 - انتخاب
نماهای مجموعه: قسمت 10 - نماهای تکمیلی
مشاهده مجموعه: قسمت 11 - محدودیت ها
نمایش مجموعه: قسمت 12 - طرح بندی سفارشی
نماهای مجموعه: قسمت 13 - نماهای مجموعه و داده های اصلی
فصل 17 - اپ استور:
قسمت 1 - انتشار - گواهینامه ها - تهیه نمایه ها - و شناسه ها
قسمت 2 - App Store Connect
قسمت 3 - ارسال درخواست
به‌روزرسانی SwiftUI 3 و iOS 15 در راه است - با ما همراه باشید!
به‌روزرسانی SwiftUI 3 در راه است!

نمایش سرفصل های انگلیسی

SwiftUI - The Complete Developers Bible and Cookbook of Code