در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

طراحی نماد برای برندسازی

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

یک نماد هر چیزی است که بیش از خودش را نشان می دهد. نمادها به جامعه کمک می کند تا به صورت سریع و بی دردسر کار کند وقتی که هر روز به صدها میلیون راننده می گویند که به یک جهت یا دیگری بروند ، نمادها ، به متحد کردن ملل با میهن پرستی کمک کنند و جوامع را در اطراف یک مسئله مشترک با پرچم ها جمع کنند. نمادهای مذهبی به مردم این امکان را می دهد تا با الهی با نمادهای زبان علامت ارتباط برقرار کنند و به مردم کمک می کند تا در آنجا صحبت کنند که در غیر این صورت قادر نخواهند بود. مطالعه نمادها و علائم نشانه گذاری نامیده می شود. و هرچه عمیق تر به این موضوع شیرجه بزنید ، بیشتر می آموزید که این تصاویر کوچک بیش از ارائه اطلاعات ، وزن زیادی در جامعه دارند. نمادها تأثیر عمیقی بر نحوه تفکر و احساس ما دارند و اغلب می توان آنها را راحت تر و جهانی از کلمات تفسیر کرد. آیا این خصوصیات عاطفی و ارتباطی می تواند نمادها را به عنوان منبع قدرتمندی برای طراحان در کل تمرین خود تبدیل کند. اما به خصوص در مارک تجاری. وقتی به عنوان یک برند توجه می کنید ، می خواهید پیام خود را تا حد امکان به طور دقیق دریافت کنید. بنابراین مخاطبان شما بلافاصله شما را درک می کنند ، و با فضای کمی برای تفسیر نادرست ، استفاده شما از یک نماد و یک برند فرصتی عالی برای ارائه آن پیام به طور مؤثر است.

عنوان اصلی : Symbol Design for Branding

سرفصل های دوره :

01 نمای کلی:
001 شروع
002 نماد چیست
003 انواع مارک های تجاری
004 سیستم هویت
005 مینیمالیسم در مقابل انتزاع
006 چه چیزی نماد خوب را ایجاد می کند
007 اصطلاحات زیبایی شناسی
008 چیزهای دیگر که باید در خاطر داشته باشید
009 توصیه های کتاب
010 پروژه شما
02 روشن کردن هدف شما:
001 تنظیم مرحله
002 دانستن مشتری خود
003 تولید ایده های کلیدی
004 Moodboards
03 تکنیک ها:
001 رویکرد طراح به نقاشی
002 طراحی رایگان
003 نشان دادن با اشکال
004 فکر کردن با شبکه ها
005 نوع سفارشی سازی
006 نامه های ساختمان از ابتدا
04 اتمام با شخصیت:
001 اضافه کردن زندگی به مفاهیم شما
002 سفت شدن
003 تغییرات سبک
004 ساختن یک مجموعه
005 جفت شدن با نوع
006 مسخره کردن
007 ارائه خط
عرشه زمین 008 تکمیل شد
05 نتیجه گیری:
001 خلاصه