در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

سه قدم برای داشتن ذهن عالی در محل کار

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

از آنجا که مردم به دنبال انزوا از همه گیر Covid-19 به جهان و نیروی کار باز می گردند ، در مورد بهترین راهها برای این کار عدم اطمینان زیادی وجود دارد. در این دوره ، دکتر جی کومار ، نویسنده علوم یک مغز مبارک ، سه مرحله قدرتمند را تشریح می کند که می تواند شما و شرکت شما را به آرامش ذهن و بهزیستی ، پس از برگه راهنمایی کند. دکتر کومار از ارزش های آماده ، انعطاف پذیر و تأمل برانگیز برای ارائه استراتژی هایی استفاده می کند که می تواند به بازیابی و تغییر شکل عمر کار خود و نیروی کار شرکت شما کمک کند. او روش هایی را توضیح می دهد که مغز شما سلامت روانی و بهزیستی شما را خراب می کند و راهکارهایی را برای پرورش و بازآموزی مغز به مقاومت ارائه می دهد. دکتر کومار روشهای در دسترس برای مقابله با استرس و فشارهای روزانه مربوط به کار را به طور واقعی به اشتراک می گذارد و شیوه هایی را برای حفظ حس وابستگی متقابل در میان مستقل اخیر ما - و در بعضی موارد جدا شده - زندگی می کند. ایجاد شده توسط GenConnectu. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.

عنوان اصلی : Three Steps to Mental Well Being at Work

سرفصل های دوره :

مقدمه:
بهزیستی ذهنی در محل کار
1. چرا ما نیاز به تغییر مجدد داریم:
چه چیزی در حال تغییر شکل است؟
چه اتفاقی برای مغز اجتماعی ما می افتد؟
مغز ما در مواقع تغییر چه می کند؟
روند مجدد جامعه
2. آماده شوید: چرا سلامت روان آینده است:
آماده شوید
تغییر در ذهن
3. اتصال و پشتیبانی از نیروی کار خود:
تمایل عمیق به تعلق و گنجاندن
روایت: اجازه بحث در مورد رنج را بدهید
پشتیبانی شرکت: ضروری
4. علم مقاومت و شکوفایی:
سه خرابکار
مغز اولیه
زنده ماندن در مقابل رونق
تعصب منفی مغز
5. تغذیه مغز اجتماعی:
درد اجتماعی و مغز
دوز روزانه ویتامین S
6. بازتاب و بهداشت روانی:
عمل بهداشت ذهنی
آنچه را که می توانید کنترل کنید
پیشرفت نه کمال
عاقلانه از برق جدا کنید
7. ارتباط روشن پادزهر اضطراب است:
ارتباط مهم است
چارچوب تصمیم گیری
با همدلی گوش دهید و رهبری کنید
8. انجمن :
وحدت و جامعه
شرکت ها و جامعه
نتیجه گیری:
نتیجه گیری

نمایش سرفصل های انگلیسی

Three Steps to Mental Well Being at Work