ساخت بسیار واقعی موهای یک کاراکتر در Unreal Engine
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
این آموزش ساده ترین و لذت بخش ترین روش انجام مو برای بازی با کیفیت حرفه ای است.
عنوان اصلی : UE4 for Real-Time Hair Course
سرفصل های دوره :
01 Chapter1_مرجع جمع آوری و آناتومی:
001 C1_1_معرفی دوره
002 C1_2_Reference_Gathering
003 C1_3_Hair_Anatomy
004 C1_4_XgenFundamentals
005 C1_5_Xgen_Modifiers_Utilities
02 Chapter2_ایجاد بافت مو:
001 C2_1_Intro
002 C2_2_Planning_The_Texture
003 C2_3_Setting_up_Maya_Scritps
004 C2_4_Plane_Ramps_And_Descriptions
005 C2_5_Drawing_And_Adding_Spline_Guides
006 C2_6_Xgen_Creating_First_Hair_card_Base
007 C2_7_Xgen_Saving_Modifiers_Applying_to_Descriptions
008 C2_8_Xgen_Tweaking_Descritions
009 C2_9_Xgen_Adding_extra_descriptions_and_converting_to_splines
010 C2_10_Converting_Splines_Into_Geometry
011 C2_11_Setting_Up Zbrush
012 C2_12_Tweaking_HighPoly_part1
013 C2_13_Tweaking_HighPoly_part2
014 C2_14_Tweaking_HighPoly_part3
015 C2_15_Tweaking_HighPoly_part4
016 C2_16_Tweaking_HighPoly_part5
017 C2_17_Tweaking_HighPoly_part6
018 C2_18_Tweaking_HighPoly_part7
019 C2_19_Finalizing_Highpoly
020 C2_20_Bake_Helpers
021 C2_21_Xnormal_Baking_Maps
022 C2_22_Diffuse_Specular
023 C2_23_Creating_Hair_Cards_Part_1
024 C2_24_Finalizing_Hair_Cards_2
03 Chapter3_راهاندازی صحنه اصلی و ادغام بلادرنگ:
001 C3_1_Intro
002 C3_2_Setting_up_Hair_Library_Part1
003 C3_3_Setting_up_Hair_Library_Part2
004 C3_4_Setting_up_Hair_Library_Part3
005 C3_5_Gizmo_Transform_Types
006 C3_6_Braid_part1
007 C3_7_Braid_part2
008 C3_8_Finalizing_Braid
009 C3_9_Integrating_Toolbag3
04 Chapter4_Creating Base layer/Blockout برای مدل موهای ما:
001 C4_1_Intro
002 C4_2_TopBraid_Part1
003 C4_3_TopBraid_Part2
004 C4_4_Back_Part1
005 C4_5_Back_Part2
006 C4_6_Braid_Blockout
007 C4_7_Braid_Transitions_1
008 C4_8_Braid_Transitions_2
009 C4_9_Side_Hair
010 C4_10_Refining_Blockout
011 C4_11_Ponytail_Blockout_check
05 Chapter5_ایجاد لایه دوم برای مدل مو:
001 C5_1_Intro
002 C5_2_Back_Break_layer_1
003 C5_3_Back_Break_layer_2
004 C5_4_Side_Tail_Break_layer
005 C5_5_Top_Transitions_1
006 C5_6_Top_Transitions_2
007 C5_7_Top_Back_Tweaks
008 C5_8_Braid_tweaks
009 C5_9_2ndLayer_Final_Tweaks
06 Chapter6_ایجاد لایه سوم و مسیرهای پرواز:
001 C6_1_Intro
002 C6_2_Top_Flyways_1
003 C6_3_Top_Flyways_2
004 C6_4_Side_Flyways
005 C6_5_Ponytail_Flyways
006 C6_6_Back_flyways_1
007 C6_7_Overall_shape_tweaks_1
008 C6_8_Overall_shape_tweaks_2
07 Chapter7_Rendering در Unreal Engine 4:
001 C7_1_Intro
002 C7_2_Props
003 C7_3_Ue4_1
004 C7_4_Ue4_2
005 C7_5_Rendering_Closing_words
UE4 for Real-Time Hair Course