Marketing Foundations: Targeting
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
در این مجموعه آموزش با واژه Customer Targeting آشنا می شوید. معنای این کلمات این یافتن و نگهداشت مشتری هاست. با مشاهده این دوره آموزشی مدرس مجموعه تکنیک های یافتن مشتری ها ، استفاده از ایجاد کردن محتوا و یا دیگر روش های بازاریابی برای بدست آوردن آن ها و پس از آن نگهداری و وفادار سازی مشتری به برند ، شرکت و فروشگاه خود را یاد می گیرید.
برخی از مطالب این مجموعه آموزش عبارتند از :
- آشنایی با انواع مشتری ها
- مزایای تکنیک Customer Targeting برای بازاریاب ها
- آموزش روشهای بدست آوردن مشتری های B2C و B2B
- آموزش ایجاد کردن سند خصوصیات مشتری
- استفاده از سند خصوصیات مشتری برای برنامه ریزی و تصمیم سازی برنامه های بازاریابی
و . . .
عنوان اصلی : Marketing Foundations: Targeting
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
خوش آمدگویی
مقدمه ای بر هدف گذاری و هدف گیری :
اهمیت شناخت مشتری هایتان
آشنایی با انواع مشتری ها
آشنایی با مزایای هدف گذاری مشتریان
هدف گیری مشتریان B2C :
آشنایی با مشتریان B2C
آشنایی با خصوصیات مشتریان B2C
آشنایی با مواردی که مشتری های B2C را تحت تاثیر قرار میدهند
آموزش دسترسی پیدا کردن به مشتری های B2C تان
آموزش هدف گذاری برای دسترسی به مشتریان B2B :
آشنایی با مشتریان B2B
آشنایی با خصوصیات مشتریان B2B
آشنایی با عوامل اثرگذار روی مشتری های B2B
آموزش دسترسی پیدا کردن به مشتری های B2B
ایجاد کردن سند خصوصیات مشتریان ( Customer Persona ) :
سند خصوصیات مشتری چیست ؟
آموزش نحوه ایجاد سند خصوصیات مشتری
بررسی نمونه هایی از سند خصوصیات مشتری
استفاده از سند خصوصیات مشتری در برنامه های بازاریابی تان
سخن پایانی :
مسیر پیش رو