در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

دوره برنامه نویسی پایتون : مبتدی تا متخصص

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

کارشناسی ارشد زبان برنامه نویسی پایتون! یادگیری گفتار، علم اطلاعات، بازی Dev، هک کردن، اتوماسیون، و بیشتر!

عنوان اصلی : Complete Python Programming Course - Beginner to Expert

سرفصل های دوره :

مقدمه:
مقدمه
مربی شما کیست؟
مبانی علوم کامپیوتر:
5 نسل از زبان های برنامه نویسی
Heap and the Stack
چگونه از این دوره بیشترین بهره را ببرید
نکاتی برای تبدیل شدن به بهترین برنامه نویس پایتون که می توانید باشید
خلاصه بخش
راه اندازی و نصب PyCharm بر روی رایانه شما:
مقدمه بخش
دانلود و نصب PyCharm
مقدمه ای بر PyCharm
پیپ را راه اندازی و نصب کنید
با اشاره به اسناد پایتون
خلاصه بخش
شروع با پایتون:
مقدمه بخش
نسخه 2 پایتون در مقابل نسخه 3 پایتون
تمرین کدنویسی: Hello World در پایتون
پاسخ تمرین کدنویسی: Hello World در پایتون
کنسول
بیانیه های مشروط
حلقه ها
دامنه متغیر
ماژول ها
نظرات
اصول تابع
خطاها
نحو اساسی پایتون
اپراتور مدول
کلمات کلیدی پایتون
خلاصه بخش
انواع، ساختارهای داده، و مجموعه‌ها:
مقدمه بخش
نوع داده چیست؟
رشته (خ)
عدد صحیح (int)
میز شناور (شناور)
بولی (bool)
مجموعه چیست؟
فهرست (فهرست)
تک (تک)
فرهنگ لغت (دیکته)
مجموعه (مجموعه)
هیچکدام
خلاصه بخش
کار با رشته ها:
مقدمه بخش
نقل قول های تک، دو و سه گانه
رشته فرعی چیست؟
نمایه سازی و برش
توابع رشته
الحاق
کار با رشته ها
پاسخ تمرین کدنویسی: کار با رشته ها
خلاصه بخش
ماژول ریاضی پایتون:
مقدمه بخش
نگاهی به ماژول ریاضی پایتون
ثابت ها
تئوری اعداد و توابع بازنمایی
توان و توابع لگاریتمی
توابع مثلثاتی
توابع تبدیل زاویه ای
توابع هایپربولیک
تبدیل فارنهایت به سانتیگراد
پاسخ تمرین کدنویسی: فارنهایت را به درجه سانتیگراد تبدیل کنید
خلاصه بخش
کار با داده های تاریخ و زمان در پایتون:
مقدمه بخش
زمان تاریخ
تاریخ
زمان
تقویم
خلاصه بخش
کنترل بیانیه‌های جریان و حلقه‌ها:
مقدمه بخش
اگر، الیف، دیگری
برای حلقه ها
در حالی که حلقه می شود
شکستن
ادامه دهید محدوده

دیگر
بیانیه اگر
پاسخ تمرین کدگذاری: If Statement
برای حلقه
پاسخ تمرین کدنویسی: برای حلقه
While Loop
پاسخ تمرین کدنویسی: حلقه while
خلاصه بخش
ورودی/خروجی فایل:
مقدمه بخش
ورودی
مفاهیم اساسی فایل
باز و بسته کردن
getcwd
mkdir و chdir
تغییر نام و حذف
خواندن، خط خواندن و خط خواندن
نوشتن و الحاق
خلاصه بخش
توابع:
مقدمه بخش
تابع چیست؟
ایجاد یک تابع
فراخوانی یک تابع
پارامترها و آرگومان ها
پارامترهای پیش فرض
بارگذاری بیش از حد
بازگشت
خلاصه بخش
عبارات منظم (REGEX):
مقدمه بخش
REGEX چیست؟
عبارات با قاعده پایه
عملگرها و نحو
اشیاء بیان منظم در پایتون
تطبیق اشیا در پایتون
کار با عبارات منظم در پایتون
عبارات منظم (REGEX)
پاسخ تمرین کدگذاری: عبارات با قاعده
خلاصه بخش
تجزیه XML با استفاده از پایتون:
مقدمه بخش
XML چیست؟
نحو XML
درختان و عناصر XML
تجزیه XML
تغییر XML با پایتون
خلاصه بخش
تجزیه JSON با استفاده از پایتون:
مقدمه بخش
JSON چیست؟
نحو JSON
JSON به پایتون
پایتون به JSON
خلاصه بخش
کدگذاری کاراکترها:
مقدمه بخش
رمزگذاری کاراکتر چیست؟
یونیکد
توابع داخلی
String Literals
کدگذاری های دیگر
خلاصه بخش
برنامه نویسی شی گرا (OOP):
مقدمه بخش
برنامه نویسی شی گرا چیست؟
چهار ستون برنامه نویسی شی گرا
کلاس ها
ویژگی ها
اشیاء
ارث
ترکیب
دکوراتورها
خلاصه بخش
درختان:
مقدمه بخش
درخت چیست؟
ایجاد درخت
تعیین ارتفاع درخت
بررسی اینکه آیا درختی متعادل است یا خیر
عبور از یک درخت
جستجوی اول پهنا (BFS)
جستجوی اولیه عمقی (DFS)
پیمایش پیش‌سفارش
پاسخ تمرین کدنویسی: پیمایش پیش سفارش
پیمایش به ترتیب
پاسخ تمرین کدنویسی: پیمایش به ترتیب
پیمایش پس از سفارش
پاسخ تمرین کدنویسی: پیمایش پس از سفارش
خلاصه بخش
نمودارها:
مقدمه بخش
گراف چیست؟
ماتریس مجاورت
فهرست مجاورت
Breadth First Search (BFS)
جستجوی اولیه عمقی (DFS)
خلاصه بخش
فهرست های مرتبط:
مقدمه بخش
لیست پیوندی چیست؟
ایجاد لیست پیوندی
عبور از فهرست پیوندی
درج
حذف کنید
خلاصه بخش
اشکال‌زدایی و آزمایش:
مقدمه بخش
اشکال زدایی چیست؟
انواع خطاها
IndexError
ModuleNotFoundError
Error Key
TypeError
ValueError
NameError
Error ZeroDivision
تست واحد
رفع خطای فهرست
پاسخ تمرین کدنویسی: خطای فهرست را برطرف کنید
رفع خطای نوع
پاسخ تمرین کدنویسی: خطای نوع را رفع کنید
رفع خطای نام
پاسخ تمرین کدنویسی: خطای نام را برطرف کنید
خلاصه بخش استانداردهای
PEP (پیشنهاد ارتقای پایتون):
مقدمه بخش
PEP چیست؟
طرح کد
نقل قول های رشته
فضای سفید
نظرات
قراردادهای نامگذاری
خلاصه بخش
مستند کردن کد شما:
مقدمه بخش
چرا مستندسازی کد مهم است؟
نظر دادن در مقابل مستندسازی
Docstrings
ابزارهای مستندسازی
خلاصه بخش
بازسازی کد پایتون:
مقدمه بخش
Refactoring چیست؟
بازسازی با استفاده از PyCharm
راهنمای نهایی برای بازسازی پایتون
بازسازی کد پایتون
پاسخ به تمرین کدنویسی: Refactoring Code Python
خلاصه بخش
بازتاب و درون نگری:
مقدمه بخش
انعکاس چیست؟
نوع
نمونه
hasattr
شناسه
کارگردان
vars
قابل تماس
خلاصه بخش
عملیات بیتی در پایتون:
مقدمه بخش
بیت ها و تغییر بیت
Bitwise Math By Hand
<< (Shift چپ)
>> (Shift راست)
& (Bitwise AND)
| (به صورت بیتی OR)
~ (تمجید)
(Bitwise Exclusive OR) :
خلاصه بخش
اتوماسیون وظایف پایتون:
مقدمه بخش
اعتبار سنجی ورودی
سازماندهی فایل ها
Webscraping
ارسال ایمیل
صفحه گسترده اکسل
PDF و اسناد Word
فایل های CSV
راه اندازی برنامه ها
اتوماسیون رابط کاربری گرافیکی (صفحه کلید و ماوس)
خلاصه بخش
برنامه نویسی سوکت و چند رشته ای:
مقدمه بخش
برنامه نویسی سوکت
چند رشته ای
خلاصه بخش
برنامه نویسی ناهمزمان با استفاده از Asyncio:
مقدمه بخش
کد ناهمزمان چیست؟
کوروتین ها
وظایف
خلاصه بخش
اسکریپت نویسی پوسته با استفاده از پایتون:
مقدمه بخش
اجرای دستورات
یک اسکریپت پایتون را اجرا کنید
خلاصه بخش
برنامه نویسی امنیت سایبری و هک اخلاقی با استفاده از پایتون:
مقدمه بخش
روش ارزیابی
درک ارتباطات شبکه
سوکت
اسکنر شبکه پایتون
لایه برنامه
اعتبار سنجی سمت مشتری
خلاصه بخش
Python نسخه 2 - تعمیر و نگهداری سیستم های قدیمی:
مقدمه بخش
پیکربندی Python 2 با PyCharm
چاپ
ورودی
تقسیم عدد صحیح
خلاصه بخش
درایور وب سلنیوم:
مقدمه بخش
سلنیوم را دانلود و نصب کنید
اصول
ناوبری
مکان یابی عناصر
منتظر است
یک هوش مصنوعی که Pac-Man را در وب بازی می کند، خودکار کنید
سلنیوم وب درایور API
خلاصه بخش
توسعه اپلیکیشن موبایل:
مقدمه بخش
Kivy را دانلود و نصب کنید
کیوی چیست؟
عناصر رابط کاربری گرافیکی Kivy
زبان برنامه نویسی Kv
کدگذاری برنامه
ساخت و صادرات برنامه
خلاصه بخش
علوم داده:
مقدمه بخش
NumPy چیست؟
مبانی NumPy برای علم داده
Matplotlib چیست؟
رسم نمودارها
خلاصه بخش
یادگیری ماشین:
مقدمه بخش
یادگیری ماشینی چیست؟
رگرسیون
طبقه بندی
خوشه بندی
سیستم های توصیه کننده
خلاصه بخش
رمز نگاری:
مقدمه بخش
کریپتوگرافی چیست؟
رمز معکوس
Caesar Cipher
الگوریتم ROT13
رمز انتقال
رمزگذاری فایل ها
رمزگشایی فایل ها
Ecoding and Decoding Base64
فرایند XOR
Affine Cipher
رمز تک الفبایی
رمز Vignere
One Time Pad Cipher
کریپتوگرافی متقارن و نامتقارن
رمز RSA
خلاصه بخش
تشخیص گفتار:
مقدمه بخش
تشخیص گفتار چیست؟
کلاس شناسایی
میکروفون
پروژه عملی
خلاصه بخش
IronPython (Python + C# = IronPython):
مقدمه بخش
آیرون پایتون چیست؟
. یکپارچه سازی شبکه
فرم های ویندوز
کار با XML
خلاصه بخش
Jython (Python + Java = Jython):
مقدمه بخش
جیتون چیست؟
نحو
انواع
I/O
برنامه های رابط کاربری گرافیکی
خلاصه بخش
تصاویر:
مقدمه بخش
کتابخانه تصویربرداری پایتون (PIL)
چشم انداز کامپیوتر منبع باز (OpenCV)
NumPy و SciPy برای دستکاری تصویر
فیلتر سوبل
خلاصه بخش
رابط کاربری گرافیکی پایتون با TKinter:
مقدمه بخش
رابط کاربری گرافیکی چیست؟
TKinter
ویجت ها چیست؟
اصول کار با ویجت ها
عملی: یک برنامه ماشین حساب بسازید
خلاصه بخش
ماژول گرافیک لاک پشت:
مقدمه بخش
Basics of Turtle Graphics API
بالا() و پایین()
forward() و backward()
left() و right()
setheading() و seth()
home() و goto()
showturtle() و hideturtle()
clearscreen() و bye()
pensize() و pencolor()
xcor() و ycor()
onkey() و listen()
onclick() و onscreenclick()
اصول توسعه بازی دو بعدی
خلاصه بخش
توسعه بازی دو بعدی - بازی ویدیویی Galaga:
مقدمه بخش
طراحی و برنامه ریزی بازی
راه اندازی و ثابت
حرکت بازیکن
دشمنان
تیراندازی
امتیاز
امتیاز بالا
خلاصه بخش
توسعه بازی دو بعدی - بازی ویدیویی اکشن بتمن:
مقدمه بخش
طراحی و برنامه ریزی بازی
صفحه شروع
معرفی متحرک
طراحی سطح
جنبش بتمن
حملات بتمن
برنامه نویسی با هوش مصنوعی Darkseid
مدیریت وضعیت بازی
خلاصه بخش
توسعه بازی دو بعدی - بازی ویدیویی Super Mario:
مقدمه بخش
طراحی و برنامه ریزی بازی
صفحه شروع
جنبش و کنترل ماریو
ساختمان سطح 1
ساختمان سطح 2
ساختمان سطح 3
خلاصه بخش
موتور بازی PyGame:
مقدمه بخش
PyGame چیست؟
PyGame Pt. 1
PyGame Pt. 2
PyGame Pt. 3
خلاصه بخش
توسعه بازی سه بعدی - موتور بازی سازی Panda3D:
مقدمه بخش
Panda3D را دانلود و نصب کنید
در حال راه اندازی Panda3D
بارگیری یک محیط نمونه
حرکت دوربین
بارگیری یک شخصیت متحرک
ارائه
تکسچرینگ
سایدرها
صدا
کارها و مدیریت رویداد
پردازش متن و تصویر
رابط کاربری گرافیکی مستقیم
ماشین های حالت محدود
فرایند رندر
اثرات ذرات
تشخیص برخورد و فیزیک
AI Pathfinding
اشکال‌زدایی
خلاصه بخش
هنر فنی (بلندر) :
مقدمه بخش
Blender را دانلود و نصب کنید
بلندر چیست؟
مبانی اسکریپت نویسی پایتون
ایجاد اشیا
Blender Python API
خلاصه بخش
23 الگوی طراحی باند چهار :
مقدمه بخش
الگوی طراحی چیست و گروه چهار چه کسانی هستند؟
الگوی طراحی خلاقانه چیست؟
کارخانه انتزاعی
سازنده
روش کارخانه ای
نمونه اولیه
الگوی طراحی سازه چیست؟
آداپتور
پل
کامپوزیت
دکوراتور
نما
وزن پرواز
پراکسی
الگوی طراحی رفتاری چیست؟
زنجیره مسئولیت
فرمان
مترجم
Iterator
میانجی
یادگاری
ناظر
ایالت
استراتژی
روش الگو
بازدید کننده
خلاصه بخش
جستجو و مرتب‌سازی:
مقدمه بخش
جستجو چیست؟
جستجوی خطی
جستجوی باینری (تکرار شونده)
جستجوی باینری (باز گشتی)
جستجوی درون یابی
مرتب سازی چیست؟
مرتب‌سازی انتخابی
مرتب سازی حبابی
مرتب سازی سریع
Merge Sort
مرتب سازی درج
مرتب سازی ریشه
مرتب سازی پشته
مرتب سازی پوسته
خلاصه بخش
آزمون های برنامه نویسی پایتون:
مقدمه بخش
آزمایش پایه پایتون
پاسخ‌ها و توضیح‌های اصلی آزمون
آزمون میانی پایتون
پاسخ و توضیحات آزمون متوسط
آزمون پیشرفته پایتون
پاسخ و توضیحات آزمون پیشرفته
خلاصه بخش
چالش‌های کدنویسی پایتون: پروژه اویلر:
ضرب 3 و 5
اعداد فیبوناچی حتی
بزرگترین عامل اصلی
بزرگترین محصول پالیندروم
کوچکترین چندگانه
اختلاف مجموع مربع
10001مین نخست
بزرگترین محصول در یک سری
سه گانه فیثاغورثی ویژه
جمع اعداد اول
خلاصه و جمع بندی دوره:
خلاصه و جمع بندی دوره
سخنرانی پاداش

نمایش سرفصل های انگلیسی

Complete Python Programming Course - Beginner to Expert