در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

تزریق وابستگی در کدنویسی بازی ها در Unity3d با استفاده از Zenject

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

zenject را بیاموزید - منبع قدرتمند ، رایگان و باز ، به طور مداوم چارچوب تزریق وابستگی را که برای Unity3d طراحی شده است به روز می کند.

عنوان اصلی : Dependency Injection in Unity3D using Zenject

سرفصل های دوره :

مقدمه:
اسکریپت دوره Zenject (عمومی)
اصول تزریق وابستگی:
سازنده ، روش ، میدان و تزریق خاصیت
تزریق کلاسهای monobehaviour:
تزریق کلاس Monobehaviour با اتصال Zenject
اتصالات اساسی با استفاده از ظروف
نصب کننده ها
استفاده مجدد از نصب کننده ها
کلاسهای متن
اعتبارسنجی صحنه های صحنه
تزریق با استفاده از Zenject Auto Injecter به PlayerPrefab تزریق می شود
الزام آور:
مقدمه ای برای اتصال
قرارداد و ResultType
روش ساخت و ساز برای کلاسهای غیر منوبهویور
روش withargument
روش ساخت و ساز برای کلاسهای Monobehaviour
روش های اتصال شیء بازی
اشیاء تنبل ایجاد شده
دامنه: در مقابل Assingle در مقابل Ascached
تزریق توسط شناسه
اتصالات مشروط با استفاده از InjectContext
چالش: اتصالات مشروط
اتصال اختیاری
بازگشت به اتصال Zenject
اتصال مبتنی بر کنوانسیون
چالش: اتصال مبتنی بر کنوانسیون
unbind و rebind
اضافه کردن کلاسهای غیر منوبئویور به چرخه وحدت:
itickable ، iinitializable ، idisposable
سفارش به روزرسانی / اولیه سازی
اشیاء iInitializable ، Itickable و Idispose را به صورت پویا ایجاد نکنید!
ظرف:
مقدمه
فوری شی با استفاده از ظرف
تصویب استدلال های اضافی
تزریق و صف
عزم
ترتیب zenject عملیات
اصلاح مجدد: حذف الگوهای دیگر:
مقدمه
Singleton و Service Locator در وحدت
آیا Singleton بد است؟
آیا سرویس دهنده خدمات بد است؟
پیکربندی تک آهنگ ها با استفاده از زمینه پروژه
فوری prefab با استفاده از کارخانه:
چرا به سادگی از فوری استفاده نمی کنیم؟
الگوی کارخانه با استفاده از zenject
کارخانه انتزاعی
انتقال پارامترها به کارخانه
کارخانه سفارشی
اعتبارسنجی یک کارخانه سفارشی
رابط کارخانه سفارشی
استخرهای حافظه:
چرا استفاده از استخرهای حافظه؟
تنظیم مجدد اشیاء
تنظیم مجدد اشیاء Monobehaviour با استفاده از Monomemorypool
نحو
انتقال پارامترها به استخر حافظه
استفاده از استخر حافظه در کد مشتری
استخرهای حافظه انتزاعی
استخر حافظه را به طور مستقیم
زیرمجموعه ها:
مقدمه
الگوی نمای
ایجاد یک ظرف از کد
روش ساخت و ساز با استفاده از زیرمجموعه ها
gameObjectContext
ایجاد GameObjectContext با استفاده از یک کارخانه
با استفاده از iinitializable / itickable / idisposable در زیرزمین ها
برخورد با صحنه های مختلف:
مقدمه
تزریق داده ها در صحنه ها با استفاده از zenjectsceneloader
والدین صحنه با استفاده از نام قرارداد
دکوراتورهای صحنه
ساخت یک سیستم رویداد:
مقدمه
چرا استفاده از یک سیستم رویداد؟
سیستم رویداد توسط کتاب
سیگنال های Zenject (نسخه 5.5.1)
اتصال سیگنال
روشهای اضافی اعلامیه
واحد و تست ادغام با Zenject:
مقدمه
چرا ما به آزمایش واحد و آزمایش ادغام نیاز داریم؟
آزمایش واحد با کلاس zenjectunittestfixture
MOQ: نصب و استفاده
چه چیزی در Zenject 6.1.1 جدید است:
نسخه 6.1.1 - ابتدا تغییر می کند!
تنظیمات zenject
سیگنال ها دوباره طراحی شدند
حل و فصل فقط در زمان با استفاده از LazyInject
الگوی دکوراتور در Zenject
استخرهای حافظه
Outro:
تبریک می گویم!
سخنرانی جایزه

نمایش سرفصل های انگلیسی

Dependency Injection in Unity3D using Zenject