در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

بهترین روشهای ارائه خدمات On-Call

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

وقتی جهان به صورت آنلاین حرکت کرده است ، ما انتظار داریم که همه چیز به طور شبانه روزی کار کند. سازمان ها بیشتر و بیشتر در زمینه حفظ سیستم های خود سرمایه گذاری می کنند و در جستجوی بالا و پایین برای راه هایی برای اطمینان بیشتر آنها هستند. با این حال ، یک منبع اصلی در دید ساده مخفی شده است: مردم شما. توسعه دهندگان و اپراتورهای شما آخرین خط دفاع در برابر بازگرداندن سیستم های شما به صورت آنلاین هستند ، اما ما به هیچ وجه فکر می کنیم. اما طراحی ناکارآمد در تماس می تواند منجر به پاسخ آهسته تر از حادثه و کاهش بهزیستی برای آن در تماس ، از جمله فرسودگی و جذابیت شود. از طرف دیگر ، از طرف دیگر ، فواید اساسی را به دست می آورد و به اپراتورها کمک می کند تا در مورد سیستم های خود بیاموزند و نحوه پشتیبانی از آنها را بهبود بخشند. از آموزش ، برنامه ریزی و چرخش گرفته تا پاسخ و ارزیابی حادثه. در تماس ، بخشی پذیرفته شده از زندگی یک اپراتور است و عمدی در مورد آن بهترین راه برای اطمینان از سالم بودن و پایدار بودن تیم است. برای یادگیری چگونگی انجام این کار به آن بپیوندید. شما باید در CALL
ایجاد کنید- چگونه می توانید کتابهای پخش را ایجاد کنید
- چگونه می توان چرخش های سالم را در Call ایجاد کرد
- چگونه شرکت ها می توانند با خستگی پیجر
مبارزه کنند- چه جبران کنند یا نه کارگران برای ورود به کارت
-ابزاری که می توانید برای کمک به کمک به Call
استفاده کنید

عنوان اصلی : Effective SRE On-call Best Practices

سرفصل های دوره :

01 SRE مؤثر: بهترین روشهای قسمت 1
02 SRE مؤثر: بهترین روشهای بخش قسمت 2

نمایش سرفصل های انگلیسی

Effective SRE On-call Best Practices