در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

برندسازی و بازاریابی برای استارتاپ ها: یاد بگیرید که چگونه ایستادگی کنید

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

بینش و بازاریابی بینش: برای ساختن برند محصولات فیزیکی و رشد تجارت خود ، استراتژی های برتر طراحی برند را بیاموزید.

عنوان اصلی : Branding & Marketing for Startups: Learn How To Stand Out

سرفصل های دوره :

ویدیوی تبلیغاتی:
ویدیوی تبلیغاتی
چرا من این دوره را ایجاد کردم و چه چیزی را یاد خواهید گرفت؟
آیا صحبت هایم را راه می برم؟ نمونه کارها من را بررسی کنید و سلام کنید!
مقدمه برند:
3 دلیل قدرتمند چرا مردم مارک خرید می کنند
از رقابت با قیمت متوقف شوید!
نگاهی سریع داشته باشید
تمرین: یک ارزش واقعی محصول خود را تعریف کنید
استراتژی برندسازی:
تعریف مشتری: همه اینها با طرز فکر درست شروع می شود
7 سوال برای تعریف مشتری خود مانند یک حرفه ای
ارزش های برند: چگونه مشتری را بدست آوریم و جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنیم؟ (مطالعات موردی)
شخصیت برند: ساده ترین راه برای ایجاد رابطه با مشتریان
تمرین: این روش را نیز امتحان کنید
بیانیه موقعیت یابی برند: بیایید همه آن را کنار هم قرار دهیم
تمرین: راهنمای داخلی خود را ایجاد کنید
عناصر کلامی برند:
نام تجاری: چرا اینقدر مهم است؟
تکنیک های برتر برای یافتن نام تجاری چسبنده
صدای برند: چگونه صحبت کنیم تا مشتریان دوست داشته باشند گوش دهند؟ (مطالعات موردی)
تمرین: از مخاطبان خود گوش دهید و یاد بگیرید!
داستان پردازی: چگونه داستان شخصی خود را به مشتریان جدید تبدیل کنیم؟ (مطالعات موردی)
جایزه: از تیم خود به عنوان مزیت نسبت به رقبای بزرگتر استفاده کنید (مطالعه موردی)
ورزش: زمان نمایش!
عناصر بصری برند:
رنگ ها در مورد برند شما چه می گویند؟
DIY: پالت رنگی کامل خود را انتخاب کنید
آنچه را که باید در مورد تایپوگرافی (قلم ها) بدانید؟
DIY: ترکیب فونت کامل خود را انتخاب کنید
چرا آرم شما به همان اندازه که فکر می کنید مهم نیست؟
چگونه می توان آرم حرفه ای را به صورت رایگان (یا نزدیک) طراحی کرد؟
چگونه می توان از تصاویر برای حفظ تجربه مداوم برند استفاده کرد؟
صفحه خلق و خوی برند: چرا به آن احتیاج دارید؟
همه اینها را با هم قرار دهید: قدم به قدم برای ایجاد صفحه خلق و خوی برند خود (مطالعه موردی)
نکات و ترفندها:
چگونه می توان یک طراح گرافیک حرفه ای را بدون شکستن بانک پیدا کرد؟
A-Z چگونه می توان با طراح گرافیک خود برای دستیابی به بهترین نتیجه صحبت کرد
شما شکسپیر نیستید؟ چگونه می توان یک نویسنده کپی را پیدا کرد که واقعاً wows؟
چرا باید عکاس استخدام را در نظر بگیرید و چرا ارزان تر از آن چیزی است که فکر می کنید؟
جایزه: سود شگفت آور داشتن نام تجاری قوی
ممنون!

نمایش سرفصل های انگلیسی

Branding & Marketing for Startups: Learn How To Stand Out