پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

بازاریابی در YouTube 2022

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

YouTube به عنوان یکی از سرویس های پخش ویدئویی در جهان ، فرصت های قابل توجهی را برای بازاریابی محصول ، خدمات یا برند شما فراهم می کند. در این دوره ، آنسون الکساندر ، کارشناس بازاریابی YouTube ، اسرار خود را برای شروع و حفظ کانال موفق YouTube به اشتراک می گذارد. آنسون نشان می دهد که چگونه می توان از آجیل و پیچ و مهره های بازاریابی در YouTube حرکت کرد ، از جمله جنبه های کلیدی مانند نحوه ایجاد یک حساب کاربری ، نحوه جذب مشترکان و نحوه مدیریت یک جامعه. او همچنین نحوه مارک تجاری کانال خود را ، بهینه سازی فیلم ها برای موتورهای جستجو ، استراتژی های بازاریابی محتوای طوفان مغزی و تجزیه و تحلیل معیارهای کلیدی برای اندازه گیری موفقیت و برنامه ریزی استراتژی محتوای خود به جلو به اشتراک می گذارد.

عنوان اصلی : Marketing on YouTube 2022

سرفصل های دوره :

مقدمه:
یاد بگیرید که به طور مؤثر در YouTube بازاریابی کنید
1. نمای کلی بازاریابی YouTube:
فرصت های بازاریابی را در YouTube کشف کنید
اهداف بازاریابی را در YouTube تعیین کنید
یک استراتژی بازاریابی محتوا برای YouTube انتخاب کنید
2. کانال YouTube خود را برای بازاریابی سفارشی کنید:
یک حساب برند YouTube تنظیم کنید
صفحه کانال YouTube خود را برند
3. بازاریابی ارگانیک در YouTube:
یک برنامه محتوا برای YouTube ایجاد کنید
یک ویدیوی بازاریابی را در YouTube بارگذاری کنید
بازاریابی در یوتیوب: با بینندگان ارتباط برقرار کنید
بازاریابی در YouTube: ایجاد لیست پخش ویدیویی
4. بهینه سازی محتوای YouTube:
عناصر مهم سئو برای فیلم های YouTube
تحقیقات کلمات کلیدی را برای SEO در YouTube انجام دهید
جزئیات ویدیوی YouTube را برای بازاریابی بهینه کنید
فصل های بارگذاری ویدیویی خود را ایجاد کنید
از کارتهای ویدیویی و صفحه نمایش پایان استفاده کنید
طرح کانال YouTube خود را سفارشی کنید
تنظیمات کانال پیشرفته را در YouTube سفارشی کنید
5. بررسی YouTube Analytics:
عملکرد کانال را با تجزیه و تحلیل YouTube ارزیابی کنید
عملکرد آپلودها را در YouTube ارزیابی کنید
6. فرصت های اضافی برای بازاریابی در YouTube:
تبلیغات در یوتیوب
کالا را در YouTube بفروشید
نتیجه گیری:
استراتژی بازاریابی خود را برای YouTube برنامه ریزی کنید