در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

بازاریابی در فیس بوک (2020)

13,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

هنگامی که کسب و کار شما در فیس بوک است، رسیدن به شما، نمایانگر است. شما می توانید چشم انداز جدید و بازار را به طور مستقیم به مشتریان پیدا کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب فیس بوک را به طور انحصاری برای استفاده از کسب و کار تنظیم کنید و صفحه خود را به گونه ای ایجاد کنید که به وضوح نام تجاری شما را مشخص می کند. مربی مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را ایجاد کنید و محتوای جالب و معنی دار را ایجاد و به اشتراک بگذارید. او همچنین نشان می دهد که چگونه از ویژگی های پیشرفته، از جمله رویدادها، داستان ها و فیس بوک زندگی می کنند. به علاوه، ببینید که چگونه کسب و کار خود را ارتقاء دهید و با پیروان خود با استفاده از پیشنهادات فیس بوک استفاده کنید. این دوره با راهنمایی هایی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک، از جمله استفاده از بینش های فیس بوک برای پیگیری اثربخشی صفحه شما، پیچیده می شود.

عنوان اصلی : Marketing on Facebook (2020)

سرفصل های دوره :

مقدمه:
دریافت قدرت فیس بوک
این دوره چه کسی است؟
1. شروع کنید:
چرا کسب و کار شما باید در فیس بوک باشد
درک کنید که چگونه صفحات فیس بوک کار می کنند
2. صفحه خود را بسازید:
نحوه ایجاد یک صفحه فیس بوک
اضافه کردن لوگو و پوشش عکس
اضافه کردن یک دکمه Call-to-Action
یک نام کاربری را برای صفحه فیس بوک خود انتخاب کنید
اصلاح تنظیمات صفحه
3. مخاطبان خود را در فیس بوک بسازید:
ارسال بهترین شیوه ها
دعوت دوستان به صفحه شما
اضافه کردن یک دکمه اشتراک فیس بوک به وب سایت شما
4. چگونه برای ایجاد پست های فیس بوک:
ارسال یک به روز رسانی در صفحه شما
نحوه پست های پین در صفحه شما
چگونه برنامه های فیس بوک را برنامه ریزی کنید
5. ویژگی های صفحه فیس بوک پیشرفته:
نحوه ایجاد یک رویداد فیس بوک
پیشنهادات صفحه و بررسی ها
فیس بوک زنده
داستان های فیس بوک
افزودن مدیران صفحه
صندوق پستی فیس بوک
ارائه یک پیشنهاد
6. درک بینش های فیس بوک و گزارش ها:
درک بینش های فیس بوک
مشاهده گزارش های بینش فیس بوک خود را
نتیجه گیری:
ادامه کسب و کار خود را در فیس بوک ادامه دهید

نمایش سرفصل های انگلیسی

Marketing on Facebook (2020)