در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

انیمیشن سازی 2D: نکات و ترفندها

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

یکی از راه های یادگیری انیمیشن یک دوره همه جانبه است، نوع شما می توانید در کتابخانه ما پیدا کنید. مسیر دیگر آموزش در محل کار است و شامل برداشتن نکات و ترفندها به عنوان شما کار می کنید. این دوره به شما این را به شما می دهد که "در کار" تجربه در دوزهای هفتگی. هر سه شنبه، مربی Dermot O Connor یک نکته یا ترفند را نشان می دهد که متخصصان انیمیشن برای صرفه جویی در وقت و ایجاد شخصیت های قانع کننده تر استفاده می کنند.

یاد بگیرید برای استفاده از تاخیر، overshoots، و حرکات پیشرو برای ایجاد Looser، جنبش واقع گرایانه تر استفاده کنید. اشکال دهان مختلف را برای شخصیت های مرد و زن قرعه کشی کنید؛ سبک های مختلف پیاده روی مانند Staggers را ایجاد کنید؛ و More.note: از آنجا که این یک سری مداوم است، بینندگان یک گواهی تکمیل دریافت نخواهند کرد.

عنوان اصلی : 2D Animation: Tips and Tricks

سرفصل های دوره :

جدید این هفته:
طراحی به سبک بلوث
مقدمه:
خوش آمدید
نکات قبلی:
مفاصل را شل کنید
بدن را شل کنید
دوقلو شدن یا دوقلو نشدن
مفصل بندی سر
فیزیک: سقوط
ایجاد تلوتلو
شکل های کارتونی دهان مردانه
شکل های واقعی دهان مردانه
دستمال مرطوب ژست به ژست
زیپ کردن صفحه نمایش
شکل های کارتونی دهان زنانه
شکل های واقعی دهان زنانه
منقار پرنده
اشکال دهان تلطیف شده
شکل دهان افراد مسن
مبانی تفکیک تبدیل می شود
واکنش های اولیه تجزیه
تجزیه میانی
تفکیک پیشرفته
اصول تصویر بند انگشتی
تصویر کوچک متوسط
تصویر کوچک پیشرفته
چین و چروک های پارچه ای
اصول اساسی را بکشید
شنل: اصول
شنل: متوسط
شنل: پیشرفته
پرچم ها
لباس
گونی آرد
پانتومیم
پانتومیم پیشرفته
طراحی شی
حرکت اجسام
مبانی مو
واسطه مو
موهای پیشرفته
پرش توپ
Fast Bite
دستمال مرطوب تار می شود
مورف ها
تغییر عبارت
زمان بندی اولیه
زمان بندی متوسط
زمان بندی پیشرفته
بافت اولیه
بافت - پیشرفته
فنی
فرآیند انیمیشن سنتی
گشتاور
ساخت واقعی
ساخت کارتون
کره چشم - کارتونی
ابرو - کارتونی
پلک چشم - کارتونی
دانش آموزان
چشم ها - واقع بینانه
توده مرکزی
ازدحام جمعیت
غلبه بر ترس
غلبه بر موانع ذهنی
پیشرفت ها
جلوگیری از فرسودگی شغلی
رمز و راز جذابیت
چرخ بخت
روابط مهم است
تعبیر خواب
متحرک سازی دم ها
تقلب متحول می شود
برگ های مدل
حرکت نگه دارید
Moving Hold Advanced
پریدن با فشار
اشیاء را فشار دهید
سرفه
خروپف کردن
رسیدن
سبک های قدیمی: معرفی شیلنگ لاستیکی دهه 1920
سبک های قدیمی: صحنه شلنگ لاستیکی دهه 1920
سبک های قدیمی: پست شلنگ لاستیکی دهه 1920
با یک معکوس شل کنید
اقدامات مخالف
همپوشانی
دنبال کنید
اقدامات پیشرو
همپوشانی کاراکترهای بزرگ
نقشه‌ها، قاب‌ها و نوردهی‌ها
از نقشه های خشن تا پاکسازی
نقاشی سلولی به DIP
مدل رنگ
لرزش
راه رفتن لرزان
عکس های دوربین
استروبینگ
نسبت ابعاد
Looney Toons: Intro
Looney Toons: فنی
Looney Toons: سبک انیمیشن
لونی تونز: راه می رود و می دود
لونی تونز: صحنه
Looney Toons: FX explosion
توپ جهنده
اقدام مخالف: اساسی
عمل مخالف: متوسط
اقدام مخالف: پیشرفته
مقابل: اساسی
مقابل: پیشرفته
همپوشانی: مقدمه
همپوشانی: پیشرفته
دیدگاه: مقدمه
دیدگاه: متوسط
رسم کمان
شکل 8s
انواع عکس
دوربین حرکت می کند
انتقال عکس
Staging: مقدمه
مرحله‌بندی: پیشرفته
خط عمل
شکستن یک مفصل
شکستن مفاصل در چرخه پیاده روی
ترسیم قوس‌ها و زمان‌بندی در پیاده‌روی
اغراق در صورت
اغراق در بدن
بازیگری اغراق آمیز
سر را پیش بینی کنید و از آن عبور کنید
اقدامات اولیه، ثانویه و ثالث
با اقدامات پیشرو شخصیت خلق کنید
له کردن صورت برای جویدن
له کردن بدن برای دویدن حیوانات
برعکس کردن خط عمل
پرش کششی
مقدمه ای بر پیش بینی
ترسیم کمان های کاراکتر
اقدامات پیشرو در پیاده روی
انتقال سریع
شکستن یک پیچ
مقدمه ای بر لهجه ها
تلو تلو خوردن پیشرفته
اسکواش و کشش
نمونه هایی از counterpose
انیمیشن مستقیم
انیمیشن ژست به ژست
لهجه های مختلف
تصحیح قوس ها و فاصله ها
نرخ فریم و تدارکات
ربات چرخدار
راه رفتن متحرک بر روی ضربات
شمع های متحرک
ربات غول پیکر
دم و منحنی های معکوس
متحرک سازی مو و لباس
ترمیم مو و لباس
پوشش مو و لباس
پیاده روی سه پایه
تقسیم به ثلث و پنجم
نورپردازی یک صحنه
ابر قارچ
امواج اقیانوس
امواج اقیانوس: پیشرفته
ترسیم بودجه
یادداشت های Sweatbox
ژست های چیدمان
قراردادهای نامگذاری مختصر
تقلب مدارهای دوربین
چه زمانی یک تابه را شروع کنیم
معرفی تلویزیون دهه شصت و سبک
ساختار تلویزیون دهه شصت
مجموعه تلویزیون دهه شصت
پست تولید تلویزیون دهه شصت
تقلب عمق با رنگ و تن
تقلب در عمق میدان با تاری
تقلب کردن عمق با حرکت
پیاده روی شدید
بازیگری با لباس و مو
دود دود اولیه
دود دود پیشرفته
متحرک کردن یک چلپ چلوپ
ساخت پوزه حیوانات
متحرک سازی یک لباس
تعیین انیمیشن لباس
متحرک کردن گفتگوی عروسکی
طراحی انیمیشن بازی های اسکرول جانبی
ایجاد آثار هنری و طرح ها
ژست های صفر و انیمیشن های بیکار
پیاده روی و ارتباط
دویدن، دویدن، و اتصال
برداشتن اشیا
پریدن و خمیدن
شلیک یک سلاح
تقسیم کردن یک انیمیشن به قطعات
ضربه بزنیدواکنش نشان می دهد
می میرد
چرخاندن به صورت افقی
برنده می شود و سطح خود را بالا می برد
ساخت و ساز
دستها
دستهای پیشرفته
بافت در طراحی
راست و منحنی
طراحی پا
فرم های بعدی
استفاده از رنگ برای داستان
سبک ها
اجرای ساده
وزن و جرم
وزن و جرم در حرکت
مبانی انیمیشن
صحنه های آسان در مقابل صحنه های سخت
صحنه های ABC
عروسک ها و ژست ها
عروسک ها و قوس ها
جوشاندن یک خط
زمان‌بندی فرد در دو نفر
چرخه های AA
چرخه های ABA
1: خط و رنگ را باز نکنید
Don't pop 2: Lighting
3: زاویه دوربین را بلند نکنید
4: آهنگسازی را پاپ نکنید
بایدها و نبایدها
خواندن ژست ها
خواندن عبارات
نمودارهای زمان بندی در مقابل توئینینگ
شنل پایه
Capes intermediate
Capes پیشرفته
مو اصلی
واسطه مو
موی پیشرفته
پرچم ها
تنظیم دقیق پرچم ها
گفتگوی پانچ
تاریخچه انیمیشن تلویزیونی دهه 1980
تکنیک های انیمیشن تلویزیونی دهه 1980
صحنه انیمیشن تلویزیونی دهه 1980
پست تولید انیمیشن تلویزیونی دهه 1980
تست رنگ در مقابل مداد
روشن و خاموش شدن صفحه نمایش
صحنه کوتاه کردن
معرفی بازی ایزومتریک
بازیگری و دیالوگ ایزومتریک
بازی ایزومتریک چرخش
راه رفتن بازی ایزومتریک
معرفی به سبک بلوث

نمایش سرفصل های انگلیسی

2D Animation: Tips and Tricks