در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

ارائه اخبار بد به یک مشتری

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

خدمات مشتری در مورد ارائه بهترین تجربه به یک مشتری است، اما بسیاری از زمان های خدمات مشتری را دریافت کنید که دستان خود را گره خورده است، و آنچه که مشتری می خواهد چیزی نیست که نماینده می تواند تحویل دهد.

چگونه CSRS کار می کند تا ارتباط برقرار کردن با شرکت قوی و دست نخورده را حفظ کند؟ این دوره یک رویکرد ساده چهار مرحله ای را ارائه می دهد که می تواند در انواع تنظیمات خدمات مشتری مورد استفاده قرار گیرد. در مورد سبک های ارتباطی، روش ها و رویکردهایی که می تواند برای به چالش کشیدن موقعیت هایی مانند ارائه اخبار بد، نگرانی های دستکاری و موارد دیگر استفاده شود، یاد بگیرید.

عنوان اصلی : Delivering Bad News to a Customer

سرفصل های دوره :

مقدمه:
تحویل اخبار بد بدون ترس
1. مشکل و راه حل:
چگونه اکثر مردم آن را اشتباه می گیرند
راه حل: چهار کلید
2. چهار کلید برای تحویل اخبار بد:
واضح و واضح باشد
نگرانی اذعان
به سوالات باز و تشویق کنید
پیشنهادات ارائه شده
3. چه باید بکنید در شرایط خاص:
مناقشات سیاست
این کار غیرممکن است
گفتن نه
4. کانالهای ارتباطی :
تحویل اخبار بد از طریق ایمیل
تحویل اخبار بد توسط متن یا چت
تحویل اخبار بد از طریق تلفن
تحویل اخبار بد به چهره
نتیجه گیری:
اخبار خوب درباره اخبار بد

نمایش سرفصل های انگلیسی

Delivering Bad News to a Customer