در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش یادگیری کامل اندروید با ساخت 14 APP اندروید

30,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با ساخت App های اندروید یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Full Android Course with 14 Real Apps - 42 Hours

سرفصل ها :


توسعه اپلیکیشن اندروید:
اکوسیستم اندروید
نصب اندروید استودیو 3.3.2
نصب شبیه سازها
فایل های پروژه و مدارک دوره
ایجاد پروژه جدید:
اندروید استودیو
سیستم ساخت Gradle
معرفی فایل Manifest
مقدمه ای بر منابع
فایل جاوا R
اجزای اندروید:
طرح بندی ها
دیدگاه های متنی
دکمه ها
ویرایش متون
نمای تصویر
چک باکس
دکمه های رادیویی
دکمه های جابجایی
اسپینر
تعاملات کاربر:
پیام های نان تست
پیام های اسنکبار
پیام های گفتگو
لیست ها و بازدیدها:
چیدمان محدودیت
ListView
نمایش بازیافت
نمای شبکه
نمایش اسکرول
WebView
اجزا و چرخه زندگی:
چرخه عمر برنامه
فعالیت و چرخه حیات
قطعه و چرخه حیات
خدمات
گیرنده ها
مقاصد
تنظیمات برگزیده مشترک و ذخیره داده:
کلاس ترجیحات مشترک
ذخیره حافظه محلی داده
تماس مجدد داده ها
سازگاری دستگاه:
پشتیبانی از چند زبان
پشتیبانی از تراکم پیکسل های مختلف
پشتیبانی از اندازه های مختلف صفحه نمایش
Android Project 1:
لیست برای انجام کار
انتشار برنامه خود در Google Play:
نسخه انتشار apk
ساخت فایل های APK
امضای APK
حساب توسعه دهنده Google Play
برنامه خود را آزاد کنید
Android Project 2:
بازی ریاضی قسمت 1
بازی ریاضی قسمت 2
بازی ریاضی قسمت 3
بازی ریاضی قسمت 4
بازی ریاضی قسمت 5
بازی ریاضی قسمت 6
پروژه 3: برنامه ماشین حساب:
معرفی
طراحی برنامه-1
طراحی برنامه-2
چاپ اعداد روی صفحه
افزودن ویژگی کلیک به اپراتورها
نوشتن کدهای لازم برای انجام چهار عملیات با ماشین حساب
حذف اطلاعات روی صفحه
چاپ مراحل عملیات روی صفحه
اشکال زدایی-1
اشکال زدایی-2
امتحان
پروژه 4: بازی حدس اعداد:
معرفی
طراحی Splash Screen و افزودن انیمیشن به Components-1
طراحی Splash Screen و افزودن انیمیشن به Components-2
طراحی صفحه اصلی
نوشتن کدهای لازم برای صفحه اصلی
طراحی صفحه بازی
ایجاد گفتگوی هشدار
نوشتن کدهای لازم برای صفحه بازی
اگر کاربر نتواند عددی که به طور تصادفی تولید شده را حدس بزند چه می شود
امتحان
ارسال اطلاعات بین صفحه نمایش:
ارسال داده از Activity به Activity
ارسال داده از Activity به Activity Part 2
ارسال داده از Activity به Fragment
ارسال داده از Activity به بخش 2
ارسال داده از Activity به بخش 3
ارسال داده از Fragment به Activity
ارسال داده از Fragment به Activity Part 2
ارسال داده از قطعه به قطعه
ارسال داده از Fragment به Fragment-2
عملیات قطعه سازی:
مقدمه ای بر مبحث Fragment
اطلاعات کلی درباره Fragments
ایجاد قطعه
جایگزینی قطعه در اکتیویتی با یک قطعه دیگر
تکه پشتی
Fragment Backstack قسمت 2
بخش فهرست
فهرست قطعه 2
فهرست قطعه 3
بخش گفتگو
بخش گفتگو 2
پروژه 5: کتاب اطلاعات:
معرفی
ایجاد یک پروژه جدید
طراحی فعالیت اصلی
ایجاد کلاس مدل
ایجاد اشیاء از کلاس مدل
ایجاد کلاس آداپتور
ایجاد فعالیت ها
قطعه-1
قطعه-2
قطعه-3
قطعه-4
کلاس آداپتور نمایش پیجر
مؤلفه طرح‌بندی برگه
ایجاد کشورهای دیگر
ایجاد قطعات دیگر
ایجاد قطعات برای سایر دسته ها
مشق شب
بانک اطلاعات اتاق معماری:
پایگاه داده چیست؟
پایگاه داده SQLite
پایگاه داده اتاق
اجزای معماری
معرفی اپلیکیشن یادداشت برداری
ایجاد پروژه های جدید و افزودن کتابخانه های مورد نیاز
ایجاد موجودیت
ایجاد DAO
ایجاد پایگاه داده
ایجاد مخزن
ایجاد مدل View
طراحی رابط کاربری
نمایش داده ها در پایگاه داده در Recycler View
افزودن داده های جدید به پایگاه داده
افزودن داده های جدید به پایگاه داده قسمت 2
حذف داده ها از پایگاه داده
به روز رسانی داده ها در پایگاه داده قسمت 1
به روز رسانی داده ها در پایگاه داده قسمت 2
پروژه 6: برنامه آلبوم عکس:
معرفی
افزودن کتابخانه های لازم
ایجاد مؤلفه Entity
ایجاد رابط DAO
ایجاد کلاس پایگاه داده
ایجاد کلاس Repository
ایجاد کلاس View Model
طراحی برنامه-1
طراحی برنامه-2
طراحی برنامه-3
ایجاد کلاس آداپتور
درخواست مجوز
انتخاب تصویر
کاهش اندازه تصویر انتخاب شده
ذخیره داده ها
حذف داده ها
به روز رسانی Data-1
به روز رسانی Data-2
پایگاه داده را با استفاده از مرورگر پایگاه داده برای SQLite باز کنید
امتحان
دسترسی به ویژگی های دستگاه اندروید:
ارسال پیامک
ارسال ایمیل
برقراری تماس
تبدیل گفتار به متن
اطلاع :
Notification چیست
اعلان محلی
اعلان های مکرر
اعلان های مکرر قسمت 2
رویه های اطلاع رسانی
مراحل اعلان قسمت 2
مراحل اعلان قسمت 3
Push Notification
Firebase:
مقدمه ای بر Firebase
ایجاد پایگاه داده Firebase
ادغام Firebase-Android Studio
افزودن داده های بلادرنگ به پایگاه داده Firebase
افزودن داده های بلادرنگ به پایگاه داده Firebase قسمت 2
استخراج بلادرنگ داده از پایگاه داده Firebase به برنامه
احراز هویت با Firebase قسمت 1
احراز هویت با Firebase قسمت 2
احراز هویت با Firebase قسمت 3
احراز هویت با Firebase قسمت 4
احراز هویت با Firebase قسمت 5
احراز هویت با Firebase قسمت 6
احراز هویت شماره تلفن در Firebase
احراز هویت شماره تلفن در Firebase قسمت 2
Push Notification در Firebase
بخش 1 ذخیره سازی تصویر Firebase Storage
بخش 2 ذخیره سازی تصویر Firebase Storage
Firebase Storage Image Storage قسمت 3
پروژه 7: برنامه چت:
معرفی
ادغام با Firebase
طراحی فعالیت ورود
طراحی فعالیت ثبت نام
طراحی فعالیت بازنشانی رمز عبور
Firebase Authentication-1
Firebase Authentication-2
Firebase Authentication-3
ذخیره سازی Firebase
من رمز عبورم را فراموش کردم. چگونه می توانم آن را ریست کنم؟
ایجاد منوی گزینه ها
به روز رسانی پروفایل کاربری
طراحی فعالیت اصلی برای فهرست کردن کاربران
دریافت کاربران از پایگاه داده
فهرست کردن کاربران روی صفحه
طراحی فعالیت چت
طراحی صفحه پیام
پیام رسانی
نمایش پیام ارسال شده-1
نمایش پیام ارسال شده-2
Rest API و Retrofit Library:
معرفی کتابخانه Retrofit
بازیابی اطلاعات از Rest Api با استفاده از کتابخانه Retrofit
بازیابی داده ها از Rest Api با استفاده از کتابخانه Retrofit قسمت 2
بازیابی داده ها از Rest Api با استفاده از کتابخانه Retrofit قسمت 3
نمایش داده ها در RecyclerView از Rest Api کشیده شده است
نمایش داده ها در RecyclerView از Rest Api قسمت 2 برداشته شده است
پروژه 8: کاربرد آب و هوا:
معرفی
بررسی وب سایت-1
بررسی وب سایت-2
طراحی برنامه-1
طراحی برنامه-2
افزودن کتابخانه های مورد نیاز
ایجاد کلاس مدل
ایجاد رابط ها
پیدا کردن مکان کاربر
دریافت داده از وب سایت-1
دریافت داده از وب سایت-2
آسان برای افزودن کتابخانه ها
کتابخانه صحافی داده
کتابخانه صحافی داده قسمت 2
کتابخانه پیکاسو
کتابخانه اتوبوس رویداد
کتابخانه اتوبوس رویداد قسمت 1
پروژه 9: پروژه بازی مسابقه:
صفحه معرفی
Splash Screen قسمت 2
طراحی صفحه ورود
طراحی صفحه لاگین قسمت 2
ایجاد ثبت نام
ایجاد ثبت نام قسمت 2
ایجاد ثبت نام قسمت 3
ورود
وارد قسمت 2 شوید
رمز عبور را فراموش کرده اید
قسمت 2 رمز عبور را فراموش کرده اید
با حساب Google قسمت 1 وارد شوید
با حساب Google قسمت 2 وارد شوید
طراحی صفحه اصلی
طراحی صفحه سوالات قسمت 1
طراحی صفحه سوالات قسمت 2
ایجاد پایگاه داده
نمایش سوالات در برنامه قسمت 1
نمایش سوالات در برنامه قسمت 2
دریافت پاسخ کاربر قسمت 1
دریافت پاسخ کاربر قسمت 2
ایجاد تایمر قسمت 1
ایجاد تایمر قسمت 2
امتیاز کاربر را به پایگاه داده ارسال کنید
آماده سازی صفحه نتیجه قسمت 1
آماده سازی صفحه نتیجه قسمت 2
پروژه 10: امتحان پرچم:
معرفی
طراحی برنامه-1
طراحی برنامه-2
ایجاد پایگاه داده
افزودن پایگاه داده خارجی به برنامه
ایجاد کلاس پایگاه داده
دسترسی به پایگاه داده برای دریافت ده سوال از پایگاه داده
دسترسی به پایگاه داده برای دریافت سه پاسخ اشتباه از پایگاه داده
نوشتن کدهای لازم برای دریافت داده از پایگاه داده
دریافت پاسخ های صحیح و اشتباه از پایگاه داده
چاپ داده ها روی صفحه
کنترل پاسخ های صحیح و غلط
کنترل پاسخ های خالی
نوشتن کدهای لازم برای فعالیت نتیجه
پروژه 11: برنامه پخش MP3:
معرفی
طراحی برنامه-1
طراحی برنامه-2
درخواست مجوز
ایجاد کلاس آداپتور
دریافت همه فایل های صوتی از دستگاه
نمایش تمام فایل های صوتی بر روی صفحه نمایش
پخش یک فایل صوتی
پخش فایل صوتی بعدی و قبلی
کنترل میله های جستجو
نمایش زمان سپری شده و کل فایل صوتی
افزودن انیمیشن به نام فایل صوتی
پروژه 12: بازی انفجار توپ
معرفی
طراحی برنامه-1
طراحی برنامه-2
کلاس تایمر شمارش معکوس
افزایش امتیاز
کلاس Runnable و Handler
کلاس Media Player
ایجاد منوی گزینه ها
اشتراک گذاری بالاترین امتیاز با استفاده از تنظیمات برگزیده مشترک
افزایش سرعت بازی
بازی دوباره و ترک بازی
پروژه 13: بازی اندروید: کمک به پرنده بی گناه:
معرفی
خلق شخصیت ها
طراحی برنامه-1
اضافه کردن انیمیشن به شخصیت ها
اضافه کردن صدا به بازی
طراحی برنامه-2
فعال کردن لمس صفحه
پرنده در حال پرواز است
شخصیت های دیگر Flying-1 هستند
شخصیت های دیگر Flying-2 هستند
برخورد-1
برخورد-2
برخورد-3
طراحی برنامه-3
ذخیره بالاترین امتیاز
ایجاد گفتگوی هشدار
تست بازی
نکته ها و ترفندهای :
نکته ها و ترفندهای
جایزه

نمایش سرفصل های انگلیسی

Full Android Course with 14 Real Apps - 42 Hours