آموزش مصور سازی معماری با SketchUp, Vray 5
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با Vray, SketchUp یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Learn Architectural Visualisation in Sketchup Using Vray 5
سرفصل ها :
معرفی :
01.01 - مقدمه - آموزش طراحی معماری سه بعدی در اسکچاپ با استفاده از Vray 5
01.02 - مقدمه ای بر برنامه ریزی و نحوه پیش رفتن در این دوره
وارد کردن و سازماندهی پلن اتوکد به اسکچاپ:
02.01 - برنامه سازماندهی برای واردات، سفارشی کردن رابط اسکچاپ و واردات
02.02 - سازماندهی ارتفاعات و برنامه ریزی برای شروع مدل سازی در اسکچاپ
مدلسازی و ایجاد سازه ساختمان:
03.01 - ایجاد پایه ساختمان
03.02 - ایجاد دیوارها
03.03 - ایجاد بازهای پنجره
03.04 - ترتیب و سازماندهی طبقات در موقعیت ها
03.05 - ایجاد پرتوها
03.06 - ایجاد سقف های شیب دار
ایجاد ستون ها و باله ها:
04.01 - ایجاد ستون ها و باله ها - قسمت 1
04.02 - ایجاد ستون ها و باله ها - قسمت 2
04.03 - ایجاد ستون ها و باله ها - قسمت 3
04.04 - ایجاد ستون ها و باله ها - قسمت 4
ایجاد طرح های زیر سقف شیبدار:
05.01 - ایجاد طرح ها در زیر سقف های شیب دار - قسمت 1
05.02 - ایجاد طرح ها در زیر سقف های شیب دار - قسمت 2
05.03 - ایجاد طرح ها در زیر سقف های شیب دار - قسمت 3
05.04 - ایجاد طرح ها در زیر سقف های شیب دار - قسمت 4
ایجاد سایر کلاه فرنگی ها و نرده های باله:
06.01 - ایجاد باله با شیارها
06.02 - ایجاد پارگولاس و نرده های شیشه ای
06.03 - مراحل ایجاد
06.04 - ایجاد طرح مرزی
ایجاد پنجره ها و درها:
07.01 - ایجاد ویندوز
07.02 - ایجاد درب
07.03 - ایجاد طرح شیروانی مدور
ایجاد منطقه چشم انداز:
08.01 - ایجاد منطقه چشم انداز - قسمت 1
08.02 - ایجاد منطقه چشم انداز - قسمت 2
08.03 - ایجاد منطقه چشم انداز - قسمت 3
08.04 - ایجاد منطقه چشم انداز - قسمت 4
کاربرد مصالح در ساختمان:
09.01 - Introduction To Vray Plugin
09.02 - اعمال مواد در سقف
09.03 - استفاده از مواد در ستون ها
09.04 - استفاده از مواد در عناصر طراحی
09.05 - استفاده از مواد در کف، تیرها و دیوارها
09.06 - اعمال مواد در ویندوز
09.07 - بکارگیری مواد تعادلی و نهایی کردن مصالح ساختمانی
09.08 - استفاده از مواد چوبی در درب
استفاده از مصالح در محوطه و محوطه استخر:
10.01 - استفاده از مواد در منطقه چشم انداز
10.02 - استفاده از مواد در محوطه استخر
واردات درختان و گیاهان:
11.01 - واردات گیاهان به اسکچاپ - قسمت 1
11.02 - واردات گیاهان به اسکچاپ - قسمت 2
11.03 - وارد کردن گیاهان پروکسی به صحنه اصلی
11.04 - نحوه استفاده از تصاویر Png به عنوان کامپوننت در اسکچاپ
11.05 - ایجاد چمن با استفاده از خز Vray
نورپردازی صحنه:
12.01- اعمال نور HDRI در صحنه
12.02 - استفاده از فضاهای داخلی با استفاده از مواد انتشار بخش 1
12.03 - اعمال فضاهای داخلی با استفاده از مواد انتشار دهنده قسمت 2
تنظیم دوربین ها و صحنه ها و نهایی کردن صحنه ها:
13.01 - تنظیم صحنه ها و دوربین ها
13.02 - واردات پروکسی و ترتیب درختان و گیاهان
13.03 - واردات اتومبیل و مبلمان به صحنه
تنظیم رندر و تنظیمات نور و رندر نهایی رندر نور روز
14.01 - تنظیم تنظیم رندر برای رندر نهایی
14.02 - انتخاب تنظیمات نور و انجام تنظیمات نهایی
14.03 - Rendering The Final Daylight Renderings - Part 1
14.04 - Rendering The Final Daylight Renderings - Part 2
نورپردازی صحنه شب و رندر فاینال رندر نور شب
15.01 - Lighting Up The Night Scene - Part 1
15.02 - Lighting Up The Night Scene - Part 2
15.03 - Lighting Up The Night Scene - قسمت 3
15.04 - Lighting Up The Night Scene - قسمت 4
15.05 - Lighting Up The Night Scene - قسمت 5
15.06 - Rendering The Final Night Light Renderings - Part 1
تنظیمات پست پروداکشن و معرفی Vray Vision:
16.01 - تنظیم پارامترهای روشنایی با استفاده از تنظیمات لایه بافر Vray Frame
16.02 - مقدمه ای بر تنظیمات Vray Vision
16.03 - نتیجه گیری
مطالب اضافی:
جلسه پاداش
Learn Architectural Visualisation in Sketchup Using Vray 5