در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش مدیریت محصول شامل دیدگاه ، استراتژی ها و معیارهای سنجش

15,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این دوره آموزشی قدم به قدم مبانی مدیریت محصول را یاد گرفته و سپس بر تنظیم دیدگاه ، پیاده سازی استراتژی ها و همچنین سنجش تکنیک های مدیریت محصول مسلط خواهید شد.

عنوان اصلی : Advanced Product Management: Vision, Strategy & Metrics

سرفصل ها :


مبانی چشم انداز و استراتژی مدیریت محصول:
مقدمه ای بر چشم انداز و استراتژی برای مدیران محصول و مدیران عامل
چشم انداز در مقابل استراتژی - تفاوت چیست؟
درک سلسله مراتب توسعه محصول
شیرجه عمیق تر در هنر بینایی
چگونه چشم انداز را به عنوان یک رهبر، مدیر عامل یا مدیر محصول تعیین کنیم
نمونه های دنیای واقعی از چشم انداز عالی با استفاده از چارچوب
استراتژی محصول 101
نمونه های دنیای واقعی از حرکات استراتژیک بزرگ
قرار دادن همه چیز در کنار هم: چشم انداز به عنوان یک PM در مقابل یک مدیر عامل
خلاصه سخنرانی: نقشه راه
نقشه راه چابک با استفاده از Vision و OKR
مرور و خلاصه: استراتژی و چشم انداز
پرسش و پاسخ: چشم انداز و استراتژی
مطالعه موردی چشم انداز:
مطالعه موردی چشم انداز (بخش 1) - ایجاد چشم انداز به عنوان مدیر عامل
مطالعه موردی چشم انداز (بخش 2) - ایجاد چشم انداز به عنوان مدیر محصول
معیارهای پیشرفته برای مدیران محصول:
مقدمه ای بر متریک
چگونه معیارها را بهتر به استراتژی محصول خود گره بزنید
خلاصه سخنرانی: چگونه معیارهای خوب را انتخاب کنیم
معیارهای پیشرو در مقابل عقب ماندگی
معیارها توسط گروه
چگونه یک تحلیل کوهورت طراحی کنیم
معیارها با مرتب‌سازی منبع مبدا
مثال - مرتب سازی منبع مبدا
مقدمه ای بر تست تی
نمونه تست تی
زمان استفاده از داده در مقابل شهود
مرور و خلاصه: معیارهای پیشرفته
معیارها بر اساس صنعت:
معیارهای تجارت الکترونیک (قسمت 1)
معیارهای تجارت الکترونیک (قسمت 2)
معیارهای اپلیکیشن موبایل
معیارهای بازار
بررسی و جمع بندی: معیارها در صنایع مختلف
مصاحبه با مدیران محصول:
مصاحبه با ملیسا پری، مدیر عامل Produx Labs
بخش پاداش:
سخنرانی جایزه: چگونه دوره بعدی خود را با 13.99 دلار دریافت کنید

نمایش سرفصل های انگلیسی

Advanced Product Management: Vision, Strategy & Metrics