در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش ساخت یک جهان و محیط سه بعدی بوسیله Blender

15,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از امکانات و ابزارهای بلندر برای ساخت محیط مورد استفاده در بازی و فیلم ها استفاده کنید. همچنین تکنیک های Texturing, نورپردازی و Composition را در این نرم افزار یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Blender Environment Artist: Create 3D Worlds From Scratch

سرفصل ها :

بخش 1 - شروع
به دوره آموزشی محیط زیست خوش آمدید:
در حال نصب Blender 2.8
رندر در 2.8
اضافه کردن اشیا
تبدیل اجسام
سازمان الگوی پایه
آزمون 1
5 سوال
اصلاح کننده بولی
فایل های ".blend1" چیست؟
اضافه کردن یک پروژه بلندر دیگر
مبانی اصلاح کننده آرایه
کپی کردن اشیاء
آزمون 2
5 سوال
اولین پاتوق مربی شما
راه اندازی دوربین
نکته سریع مواد: رنگ پایه
تکرار آخرین عملیات
چفت شدن
تبدیل تصادفی
آزمون 3
4 سوال
روش های انتخاب
ارائه و به اشتراک گذاری کار شما
شروع چالش میان بخش
مواد بازتابنده
لامپ و روشنایی اولیه
آزمون 4
5 سوال
نکته سریع: نورپردازی جهانی اولیه
تنظیم نور 3 نقطه
درگاه دید و برش دوربین
فضاهای کاری پیش فرض
مبانی حجمی
پایان شروع Hangout
شروع چالش پایان بخش
امتحان 5
5 سوال
شروع به کار جمع بندی
مبانی بافت :
به Texturing Basics خوش آمدید
ایجاد یک فضای کاری جدید
مقدمه ای بر ویرایشگر تصویر UV
بافت چیست؟
امتحان 6
4 سوال
مقدمه گره مواد
نقشه برداری UV چیست؟
راه اندازی مطالعات مواد
با استفاده از نقشه ارتفاع یا جابجایی
ساخت لینک
نقشه های معمولی
نقشه ارتفاع از نقشه رنگی
نقشه ارتفاع به نقشه معمولی
امتحان 7
5 سوال
مقدمه ای بر نقاشی با دست
مقدمه ای بر UV Unwrapping
بررسی نقشه UV
تبدیل نقشه های UV
امتحان 8
5 سوال
نقاط محوری و Snapping Maps UV
چالش: نقاط محوری و نقشه های UV
منابع بافت آنلاین
امتحان 9
4 سوال
Node Wrangler مقدمه
مواد چندگانه
رنگ پایه پخت به یک بافت
باز کردن چندگانه UV
بافت های تولید شده
آزمون 10
5 سوال
نکته سریع: جایگزینی گره ها
اختلاط گره ها با هم
نکات سریع: برش های کوتاه Node Wrangler
معرفی رمپ رنگی
معرفی Bevel Modifier
امتحان 11
5 سوال
چالش پایان بخش مبانی بافت
بخش 3 جهان های رویه ای
معرفی دنیای رویه ای:
بررسی به‌روزرسانی‌های بلندر
بافت های تولید شده متفاوت هستند
جابجایی واقعی با استفاده از بافت
مختصات بافت جابجایی
امتحان 12
4 سوال
نکته سریع جابجایی- تبدیل
حوزه های مطالعه رویه ای
جابجایی های لایه بندی
گروه های راس
نقاشی با وزن
صاف کردن جزئیات
امتحان 13
5 سوال
خالی ها و کاربرد آنها
طرح ریزی بافت ها
حرکت مبدأ یک شی
ورودی مواد: اطلاعات شی
گروه بندی گره ها
آزمون 14
5 سوال
ورودی مواد: مختصات بافت
پوشش با بافت
تصمیم گیری در مورد نحوه مخلوط کردن مواد
تکرار یک بافت تولید شده
گره نقشه برداری
امتحان 15
2 سوال
پلانک ما را تمام کنید
تغییر زمان رندر (چرخه)
جهان های رویه ای به پایان رسید
بخش 4 - ترسیم هندسه
مقدمه ای بر ترسیم هندسه:
اضافه کردن یک جسم گریس مداد
تنظیم رنگ های پس زمینه مناسب
ویرایش ضربه های مداد گریس
نکته سریع تکراری
تبدیل طرح خود به یک منحنی
امتحان 16
5 سوال
ساخت منحنی 3 بعدی
اصلاح سایه ها در Eevee
پراکندگی زیرسطحی در Eevee
طراحی روی یک سطح
نکته سریع: رسم منحنی ها
امتحان 17
2 سوال
ضربه زدن به مداد گریس
زاویه خم
بهینه سازی و پاکسازی - انحلال
طراحی با تقارن
پیوستن به داده های منحنی و مش
سرگرمی با آرایه ها
مبانی سیستم ذرات
طراحی هندسه به پایان رسید
ادامه سفر GameDev شما:
سخنرانی جایزه: دوره های دیگر ما

نمایش سرفصل های انگلیسی

Blender Environment Artist: Create 3D Worlds From Scratch