در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با ساخت یک محیط سه بعدی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Victory3D - Submarine Interior Environment Creation
1. مقدمه:
00_Intro_Edited2
2. آماده سازی:
01-مراجعه ما
02-شروع به نصب افزونه ها و میانبرهای ما کنید
03- نصب پلابین ها و میانبرهای ما را به پایان برسانید
3. مدل سازی:
04- شروع به مدل سازی قطعات دیواری قسمت 1 کنید
05-شروع مدلسازی قطعات دیوار ما Part2
06-شروع به مدل سازی قطعات دیوار ما Part3 کنید
07-شروع مدلسازی قطعات دیوار ما Part4
08- شروع به مدل سازی قطعات دیوار ما قسمت 5 کنید
09-شروع به مدل سازی قطعات دیوار ما پارت6 کنید
10-شروع مدلسازی لوله های ما Part1
11-شروع مدلسازی لوله های ما Part2
12-شروع مدلسازی لوله های ما Part3
13-شروع مدلسازی لوله های ما Part4
14-شروع مدلسازی لوله های ما قسمت 5
15-ایجاد درب ما قسمت 1
16-ایجاد درب ما قسمت 2
17-ایجاد درب ما قسمت 3
18-ایجاد درب ما قسمت 4
19-تبدیل مدل های high poly ما به low poly
4. باز کردن بسته بندی:
20-باز کردن همه مدلهای ما Part1
21-باز کردن همه مدلهای ما Part2
22-باز کردن همه مدلهای ما Part3
23-باز کردن تمام مدل های ما قسمت 4
24-باز کردن تمام مدل های ما Part5
25- قرار دادن اشیاء خود در محل مناسب
26-مدل های باقیمانده را باز کنیم
5. پخت و بافت:
27-ایجاد مواد فلزی رنگ شده ما قسمت 1
28-ایجاد مواد فلزی رنگ شده ما قسمت 2
29-ایجاد مواد فلزی رنگ شده ما قسمت 3
30- شروع به پخت لوله های ما کنید
31-پخت و تنظیم صحنه خود را در نقاش مواد به پایان برسانید
32-تکسچر کردن لوله های ما قسمت 1
33-تکسچر کردن لوله های ما قسمت 2
34-تکسچرینگ درب ما قسمت 1
35-تکسچرینگ درب ما قسمت 2
36- تکسچر درب ما را تمام کنید و صادرات غیر واقعی را آماده کنید
37-تکسچر لوله گوشه ما و صادرات تمامی مدل ها
6. راه اندازی غیر واقعی:
38-ایجاد پروژه موتور غیر واقعی ما
39- شروع به ایجاد مواد اصلی خود کنید
40- ایجاد متریال اصلی و افزودن رنگ های راس را به پایان برسانید
41- افزودن رنگ های رأس خود را تمام کنید و شروع به ایجاد ماسک کنید
42- ساختن ماسک های ما قسمت 1
43-ایجاد ماسک های ما قسمت 2
44-ایجاد ماسک های ما قسمت 3
45-ایجاد ماسک های ما قسمت 4 و رفع Uvs درب
46- راه اندازی دارایی های خود را در موتور غیر واقعی 4 به پایان برسانید
7. طراحی سطح:
47- شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part1 کنید
48-شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part2 کنید
49- شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part3 کنید
50- شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part4 کنید
51- شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part5 کنید
52- شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part6 کنید
53- شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part7 کنید
54-شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part8 کنید
55-شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part9 کنید
56-شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part10 کنید
57-شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part11 کنید
58-شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part12 کنید
59-شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part13 کنید
60-شروع به طراحی سطح ما در Unreal Engine 4 Part14 کنید
8. نورپردازی و پرداخت:
61-ایجاد دارایی سبک ما قسمت 1
62-ایجاد دارایی سبک ما قسمت 2
63- انجام اولین پاس نورپردازی قسمت 1
64- انجام اولین پاس نورپردازی قسمت 2
65- انجام اولین پاس نورپردازی قسمت 3
66-ایجاد نشانه های ما قسمت 1
67-ایجاد نشانه های ما قسمت 2
68-ایجاد نشانه های ما قسمت 3
69-ایجاد نشانه های ما قسمت 4
70- شروع به قرار دادن تابلوها و تغییر رنگ لوله ها کنید
71- شروع به پرداخت بافت لوله های ما قسمت 1 کنید
72- شروع به پرداخت بافت لوله های ما قسمت 2 کنید
73- شروع به پرداخت بافت لوله های ما قسمت 3 کنید
74- شروع به کار بیشتر روی نورپردازی خود کنیم
75-صحنه خود را پولیش کنید و جعبه فیوز خود را ایجاد کنید
76-ایجاد جعبه فیوز قسمت 2 ما
77-ایجاد جعبه فیوز قسمت 3 ما
78-قرار دادن جعبه فیوز و پولیش صحنه نهایی
Victory3D - Submarine Interior Environment Creation
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.