در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش برنامه نویسی بازی ها در Unreal Engine بوسیله زبان C++

30,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با آنریل انجین یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Unreal Engine C++ Developer: Learn C++ and Make Video Games

سرفصل ها :


معرفی و راه اندازی:
از کجا می توان منابع سخنرانی را پیدا کرد
با انجمن GameDev.tv آشنا شوید
کامپایلرها و جامعه در مقابل
پیش نیازها را در MacOS نصب کنید
ساخت غیر واقعی از منبع (لینوکس)
هشدارهای آنتی ویروس
Unreal Engine 4.22 را نصب کنید
کد ویژوال استودیو را نیز نصب کنید
آیا می خواهید روی Blueprint تمرکز کنید؟
جمع بندی بخش
Triple X - Write Pure C++:
معرفی Triple X & Gavin
Triple X Game Design Doc
ساختار C++ به عنوان مثال
اولین برنامه شما
ذخیره فایل ها
نکته ای در مورد خطوط قرمز
سلام دنیا!
متغیرها
Const & Assigning Values
اظهارات و نظرات
آزمون سه گانه X میان بخش
هشدارهای گردآوری MSVC [فقط ویندوز]
کد نامگذاری و خود مستندسازی
دریافت ورودی کاربر
استفاده از if و else در C++
کارکرد
برگرداندن داده ها از توابع
آزمون سه گانه X میان بخش
پارامترهای تابع
مقایسه ارزش ها
ایجاد محدوده اعداد تصادفی
امتحان سه گانه X پایان بخش
گاو نر و گاو:
سلام من مایک هستم
مقدمه ای بر بازی گاو گاو نر
کاراکترهای غیر انگلیسی
واردات گاو گاو بازی
بازیگر ترمینال: کاراکترهای غیر انگلیسی پشتیبانی نمی شوند
ماژول بازی X بارگیری نشد
کمک به ما کمک به شما
نگاهی به اطراف غیر واقعی
کنترل Viewport
تدوین بازیگران در سطح ما
اضافه کردن بازیگران به سطح
ویرایش منظره
آزمون وسط بخش
راه اندازی VS Code به صورت Unreal
بازیگران و مولفه ها
استفاده از ترمینال In Game
انواع Unreal - FString
ماکرو TEXT
آزمون وسط بخش
حلقه بازی پایه گاو گاو نر
دسترسی به ورودی پخش کننده
کدگذاری حلقه بازی پایه
متغیرهای عضو
حل زمان های کامپایل آهسته
حلقه بازی کامل
کد شبه
تورفتگی
آزمون وسط بخش
ایجاد اولین کارکرد ما
یافتن و جایگزینی در VS Code
اپراتور C++ Dot
قالب بندی FStrings
بولین ها
افزایش/کاهش قبل و بعد
پارامترها و آرگومان ها
بازگشت زودهنگام
آزمون وسط بخش
ساختار یک FString
توابع عضو Const
حلقه زدن در C++
بررسی شخصیت ها قسمت 1
بررسی شخصیت ها قسمت 2
مجموعه ای از کلمات پنهان
بارگذاری کلمات در زمان اجرا
استفاده پیشرفته از مکان نما در VSCode
توابع tarray .Num()
عملگرهای منطقی
افزودن و حذف توابع تاری
برای حلقه مبتنی بر محدوده
آزمون وسط بخش
نگاهی سریع به حافظه
مقدمه ای بر مراجع
Random And The UE4 Docs
خارج از ماهیتابه
بارگذاری کلمات با یک محمول
خروجی پارامترها
شکستن از یک حلقه
سازه ها
اعتبار اضافی گاو گاو نر
بسته بندی گاو گاو نر
فرار از ساختمان:
به Building Escape خوش آمدید
ساختن هدف نهایی فرار
راه اندازی پروژه فرار از ساختمان
پرایمر اشاره گر
کلاس ها و اجزای آنریل
حذف یک کلاس
آزمون وسط بخش
ورود به گزارش خروجی
تنظیمات پروژه: سطح راه اندازی پیش فرض
دسترسی به نام یک شی
تبدیل شدن به یک بازیگر
آزمون وسط بخش
وارد کردن مش های سفارشی
استفاده از BSP برای بلوک های ساختمانی اساسی
چالش BSP
روشنایی پایه
آزمون وسط بخش
تبدیل بافت مواد
چرخاندن یک بازیگر با کد
برخورد جسم
با استفاده از درون یابی خطی
آزمون وسط بخش
نسبی در مقابل مطلق
افشای پارامترها برای ویرایشگر
قراردادهای نامگذاری دارایی ها
فریم بندی مستقل با استفاده از DeltaTime
حجم های ماشه
استفاده از Collision Volumes
آزمون وسط بخش
محافظت از یک اشاره گر پوچ
وادار کردن بازیکن برای باز کردن در
گرفتن درب برای بستن
استفاده از GetTimeSeconds()
اجزای طراحی پسند
بررسی اجمالی سیستم گرفتن
اصلاح بازیگر پیش فرض پیاده
طرح حالت بازی را به ارث ببرید
دریافت دیدگاه بازیکن
با استفاده از DrawDebugLine
ردیابی خط AKA Ray-Casting
آزمون وسط بخش
LineTraceSingleByObjectType()
استفاده از FindComponentByClass()
معرفی Input Binding
لوازم جانبی و چیدمان حافظه
کاهش کد در "Hot Loops"
استفاده از دسته های فیزیک
قوانین بازسازی مجدد
تکرار از طریق بازیگران معتبر
فرآیند محافظت از اشاره گر؟
SFX و کلیپ های صوتی
چالش نهایی فرار از ساختمان
بسته بندی فرار از ساختمان
تانک های تون:
برای محتوای سریعتر آماده شوید
بخش معرفی - تانک های تون
معرفی پروژه
ایجاد کلاس پیاده
ایجاد کامپوننت ها
استخراج کلاس های طرح اولیه
دسترسی به اصلاح کننده ها
ایجاد کلاس های C++ Child
ورودی حرکت پیاده
افشای متغیرها
برجک پیاده
فاصله بین را پیدا کنید
توابع مجازی
فراخوانی توابع لغو
ایجاد کلاس های بازیگری
بازیگران تخم ریزی
استفاده از نمایندگان پویا
ایجاد کلاس های GameMode
ایجاد مولفه سلامت
افزودن عملکرد سلامت
GameMode - ActorDied
ایجاد نقشه های ویجت
ویجت پایان بازی
نقشه GameMode
اشکال زدایی مؤلفه سلامت ما
کنترلرهای پخش کننده
تخریب تانک پیاده
ذرات تخم ریزی
اجزای ذرات
پخش جلوه های صوتی
ایجاد لرزش دوربین
اجرای لرزش دوربین
جمع بندی و چالش ها
تیرانداز ساده:
بخش معرفی: تیرانداز ساده
راه اندازی پروژه
Pawns vs Characters در C++
توابع حرکت شخصیت
هدف گیری کنترلر
بازوی فنری دوربین سوم شخص
انیمیشن های اسکلتی 101
ویرایش مش های برخوردی
طرح های انیمیشن 101
فضاهای ترکیبی دو بعدی
اتصال انیمیشن به گیم پلی
بردارهای تبدیل معکوس
محاسبه سرعت انیمیشن
بازیگران تفنگ
تخم ریزی بازیگران در زمان اجرا
اتصال به مش ها از طریق سوکت ها
معماری تیراندازی
اثرات ذرات تخم ریزی
نقطه دید بازیکن
ردیابی خط توسط کانال
اثرات ضربه
آسیب رساندن به بازیگران
روش های مجازی در سی پلاس پلاس
نادیده گرفتن TakeDamage
ترکیب انیمیشن ها توسط Booleans
گره های خالص طرح
یک کنترلر هوش مصنوعی ایجاد و راه اندازی کنید
هدف گیری هوش مصنوعی
Nav Mesh And AI Movement
بررسی خط دید هوش مصنوعی
درختان رفتار و تخته سیاه
تنظیم کلیدهای تخته سیاه در C++
وظایف و توالی درخت رفتار
دکوراتور و انتخابگر BT
BTTasks سفارشی در C++
اجرای BTTasks
BTTasks که از پیاده استفاده می کنند
BTS Services در C++
نادیده گرفتن بازیگران در خط
پایان دادن به بازی
تنظیم تایمر در C++
نمایش یک صفحه نمایش از دست رفته
تکرار بیش از بازیگران
محاسبه شرط برد
Refactoring PullTrigger
جلوه های صوتی سلاح
نشانه های صوتی تصادفی
فضایی سازی صدا
ضربدری و HUD
میله های بهداشتی
AimOffsets
ماشین های حالت انیمیشن
ماشین های حالت پیچیده
جمع بندی و چالش ها
ادامه سفر GameDev شما:
کوپن برای محتوای دوره اصلی
سخنرانی پاداش - دوره های دیگر ما

نمایش سرفصل های انگلیسی

Unreal Engine C++ Developer: Learn C++ and Make Video Games