در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش بازی سازی آسان با Godot Engine 3.1

15,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

در این دوره آموزشی با یکی از بهترین موتورهای بازی سازی آشنا شده و استفاده از آن را برای ساخت بازی ها یاد می گیرید. این موتور بازی سازی Godot Engine 3.1 است.

عنوان اصلی : Discovering Godot: Make Video Games in Python-like GDScript

سرفصل ها :


مراحل اول در گودو 3.1:
چرا گودو؟
نحوه استفاده از این دوره
نصب Godot 3.1 بر روی کامپیوتر
سلام، گودو!
مراحل اول 3.0:
نحوه استفاده از این دوره
نصب گودو بر روی رایانه شخصی
نصب گودو در مک
سلام گودو!
درک خود را بررسی کنید 1.1
4 سوال
3 دلیل اصلی یان و بن برای دوست داشتن گودو
بخش 1 جمع بندی
Loony Lips 3.1 - کشف GDScript:
برنامه ریزی لب های لونی
معرفی آرایه ها
برچسب - نمایش متن به پخش کننده
LineEdit - دریافت متن از پخش کننده
دکمه ها!
اضافه کردن آرایه ها و اگر شرایط
queue_free() و reload_current_scene()
فرهنگ لغت - اضافه کردن یک الگوی داستان
گزینه 1 کتاب داستان: اشیاء داستان
گزینه 2 StoryBook: JSON
صادرات Loony Lips
پیچیدن لب های لونی
Loony Lips 3.0 - کشف GDScript:
برنامه ریزی لب های لونی
معرفی آرایه ها
RichTextLabel - نمایش متن به پخش کننده
LineEdit - متن از پخش کننده
الحاق آرایه ها و شرایط «اگر».
درک خود را بررسی کنید 2.1
5 سوال
queue_free() و reload_current_scene()
فرهنگ لغت - اضافه کردن یک الگوی داستان
JSON و فایل
پاتوق مربی 1
از کجا می توان محتوای تبدیل آلفا سی شارپ را پیدا کرد
Hoppy Days - کشف موتور:
برنامه ریزی روزهای شادی
دانلود دارایی ها برای روزهای شادی
PhysicsBody2D - ساخت یک شخصیت
AnimatedSprite - ساخت اسم حیوان دست اموز
پریدن
امتحان 4: درک خود را بررسی کنید 3.1
5 سوال
پاک کردن کد پخش کننده
نقشه های کاشی - ساخت یک سطح
is_on_ceiling()
پس زمینه اختلاف منظر
بازی روی صفحه
امتحان 5: درک خود را بررسی کنید 3.2
5 سوال
Area2D - ایجاد خطرات سنبله
گره های کنترل - ساخت رابط کاربری گرافیکی
GameState.gd
اسکریپت های جهانی
افزودن Lives
امتحان 6: درک خود را بررسی کنید 3.3
5 سوال
به روز رسانی رابط کاربری گرافیکی
AnimationPlayer - ساخت سکه
جلا دادن رابط کاربری گرافیکی
AudioStreamPlayer - نویز را بیاورید!
پدهای پرش
امتحان 7: درک خود را بررسی کنید 3.4
5 سوال
وارد Spikeman شوید
رفع اشکال سکه
ساخت Cloud NPC
ذرات و یک پورتال
پولیش بازی: اشکال پد پرش
امتحان 8: درک خود را بررسی کنید 3.5
5 سوال
Heist Meisters - Top-Down-Stealth:
Planning Heist Meisters
نصب دارایی ها برای Heist Meisters
ساخت صحنه شخصیت
شخصیت بازیکن
تبدیل نقشه Tilema به خودکار
درک خود را آزمایش کنید: 4.1
5 سوال
اضافه کردن طبقات
گره های Light2D
ساخت دوربین امنیتی
تشخیص بازیکن قسمت 1 - میدان دید
تشخیص بازیکن قسمت 2 - خط دید
درک خود را آزمایش کنید 4.2
5 سوال
افزودن نگهبانان
نگهبانان متحرک قسمت 1- Navigation2D
محافظان متحرک قسمت 2- get_simple_path()
اضافه کردن مبلمان با ورق کاشی
حالت دید در شب
درک خود را آزمایش کنید 4.3
5 سوال
خاموش کردن چراغ ها در نایت ویژن
ساخت درب ساده
امنیت زیبا - استفاده از تم
ساخت درب قفل شده قسمت 1
ساخت درب قفل شده قسمت 2 - سیم کشی قفل
درک خود را آزمایش کنید 4.4
5 سوال
ساخت درب قفل شده قسمت 3 - اتمام درب های قفل شده
تولید ترکیبات
کامپیوترها و ترکیبات
اتصال کامپیوترها و درهای قفل شده
برچسب ها، قفل ها و دید در شب
درک خود را آزمایش کنید 4.5
5 سوال
گره های TextureProgress
مشکوک کردن NPC ها
دزدکی در اطراف در یک جعبه
مخاطره آمیز کردن لباس های مبدل
جعبه ها و لیست آیتم ها
درک خود را بررسی کنید 4.6
5 سوال
گرفتن غارت
ساخت یک رابط کاربری گرافیکی برای لوت
جلا دادن بازی
آماده سازی سطح آموزش
افزودن نشانگرهای هدف
درک خود را بررسی کنید 4.7
5 سوال
اتمام آموزش
پرداخت نهایی Heist Meisters!
جمع بندی Heist Meisters
CubeDude Kickabout - 3D Local Mutliplayer Sports:
طراحی CubeDude Kickabout
نصب Assets برای CubeDude Kickabout
ساخت زمین
PhysicsBody Nodes به صورت سه بعدی
وارد CubeDude شوید!
درک خود را بررسی کنید 5.1
5 سوال
پایان دادن به زمین
WorldEnvironment و DirectionalLight
بهتر حرکت CubeDude
بازیکن 2 به بازی پیوسته است
اهداف عملکردی
بررسی درک شما 5.2
5 سوال
بازنشانی بازی
افزودن رابط کاربری گرافیکی - دو بعدی در سه بعدی
دانستن امتیاز - اتصال رابط کاربری گرافیکی
اضافه کردن عالی - ست لباس
افزودن Awesome - صوتی
اضافه کردن عالی - جلوه های بصری
مبارزه با غذا - سه بعدی پیشرفته تر:
طراحی مبارزه با غذا
نصب دارایی برای مبارزه با غذا
راه اندازی فضای بازی
صحنه های شخصیت و بازیکن
AnimationTreePlayer
نگاه ماوس
6.1 درک خود را بررسی کنید
5 سوال
تبدیل ها، مبانی و ماتریس ها
حرکت با Mouselook
به GridMap یا نه به GridMap؟
Food To Fling - پرتاب پرتابه ها به صورت سه بعدی
یک رژیم غذایی متنوع - اضافه کردن غذای بیشتر
تمام کردن غذای ما
ساخت تماشاگران
ایجاد NPC های روباتی
توقف بازی
سرگرمی با مبلمان 1: StaticBodies
Fun with Furniture 2: RigidBodies
محدود کردن مهمات: پر کردن مجدد سوخت غذا
ترکیب بهتر انیمیشن
افزودن زندگی - NPC های رباتی
افزودن Lives - رابط کاربری گرافیکی
گره های ViewportContainer - سه بعدی در دوبعدی
Sprite3D Nodes - 2D به عنوان 3D
آماده سازی برای سفارشی سازی بازیکن
سفارشی سازی پلیر قسمت 1
سفارشی سازی پلیر قسمت 2
سفارشی سازی پلیر قسمت 3
پایان مبارزه با غذا!
جمع بندی:
پایان یافتن کشف گودو
تبدیل C# - Loony Lips - ALPHA ناقص:
معرفی کد ویژوال استودیو
استفاده از Godot Mono برای سی شارپ
یافتن گره ها در سی شارپ
سیگنال های سیم کشی در سی شارپ
خواندن JSON در سی شارپ
با استفاده از JSONParseResult
دریافت درخواست ها و رشته های ما
آزمون آلفا تبدیل سی شارپ
10 سوال
چرا در حال حاضر تبدیل C# را متوقف می کنیم؟
ادامه سفر GameDev شما
1 سخنرانی
سخنرانی جایزه: دوره های دیگر ما

نمایش سرفصل های انگلیسی

Discovering Godot: Make Video Games in Python-like GDScript