در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

B2B Marketing Foundations - Pricing Strategies

40,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

یکی از قسمتهای چالش برانگیز در زمینه بازاریابی، قیمت گذاری مخصوصا وقتی که بازاریابی برای سازمانها در مقابل مصرف کنند گان روزمره قرار میگیره.
در B2B جهانی،خریداران بدنبال ارزش بیشتری هستند و امیدوارند بتونند درمورد قیمت مذاکره کنند
استراتژیهای قیمت گذاریتون باید بر این اساس تنظیم شود
نحوه ی تنظیم وارتباطات مالی درمورد محصولات و سرویسهای شرکتهای B2B را در این دوره همراه با متخصص بازاریابی درو بوید یاد بگیرید.
درو توضیح میده که وقتی صحبت ازمعاملات تجاری B2B میشه،چطور درمورد قیمت فکر کنید ورابطه مهم بین هزینه،قیمت و ارزش رو درک کنید.و همچنین نحوه ی تعریف ارزش،شناسایی سهامداران و پیوند قیمت گذاری با استراتژی کلی بازاریابی را به شما نشان میده
بعلاوه ، با استفاده از نمودار پلکانی ارزشها (value ladder)و مدل (pricing tiers) ، قدرت متقاعدکردن افراد را در مذاکرات افزایش می دهیم
موضوعات شامل شده:
قیمت گذاری B2B چیست؟
تعریف ارزش
پیوند بازاریابی و قیمت گذاری
ایجاد رده های قیمت گذاری
مدیریت ارتباطی مالی

عنوان اصلی : B2B Marketing Foundations - Pricing Strategies

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 46 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


معرفی :
خوش آمد گویی
آنچه باید بدونید
فایلهای تمرینی

درک قیمت گذاری B2B :
قیمت گذاری B2B چیست؟
چراقیمت گذاری B2B اهمیت دارد؟
درک مراحل قیمت گذاری B2B

درک قوانین قیمت گذاری :
درک قیمت، هزینه، و ارزش
تعریف سهامداران و نقششان
تعریف ارزش

درک مراحل قیمت گذاری در B2B :
سازماندهی برای قیمت گذاری در B2B
پیوند بازاریابی و استراتژیهای قیمت گذاری
ایجاد رده های قیمت گذاری
قیمت ارتباطی

درک تکنیک های قیمت گذاری B2B :
مدیریت مناقصات و قراردادها
مدیریت رقابت قیمت

نتیجه گیری :
مراحل بعد