در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش آنالیز وب برای بازاریابی و فروش بهتر

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

این آموزش به شما نشان می دهد که علم تجزیه و تحلیل وب چگونه می تواند به بازاریابی شما رونق ببخشد. مدرس این دوره، آقای Matt Bailey توضیح می دهد که علم تجزیه و تحلیل (آنالیتیک) چیست، چه کارهایی را انجام می دهد، و چگونه کسب و کار آنلاین شما را تغییر می دهد.
در ادامه به شما یاد داده می شود که چه ارزیابی هایی بر روی وبسایت خود انجام دهید و تشخیص دهید که چه صفحاتی کاربرانتان را به یک مشتری تبدیل می کند و کدام صفحه ها آنها را از سایتتان دور می نماید. آقای Bailey سپس توضیح می دهد که این اعداد و ارقام از چه منبعی می آیند و شما را با اصطلاحات و نحوه ی گزارش گیری به کمک ابزارهای رایگانی نظیر Google Analytics آشنا می نماید.
پس از پایان این دوره، شما قادر خواهید بود تا فعالیت های سایت خود را ارزیابی کنید و سرمایه گذاری خود را بر روی بخش های پر اهمیت قرار دهید.

عنوان اصلی : Learning Web Analytics

سرفصل ها :


معرفی
خوش آمدی
1. مقدمه: ترس از تجزیه و تحلیل
ترس از تحلیل
چرا تجزیه و تحلیل اینقدر دشوار است؟
2. تعریف اصطلاحات تجزیه و تحلیل
اصطلاحات: جلسات بازدید کننده و بازدیدکننده
اصطلاحات: ارجاعات
اصطلاحات: نرخ پرش و خروج
اصطلاحات: نرخ تبدیل
3. مسئله اعداد
تجزیه و تحلیل غارنشین
اعداد بدون زمینه
اهداف
متن نوشته
بخش ها
4. ساخت بخش ها برای مقایسه
بخش های اکتساب
منبع رفتار را تعیین می کند
جستجو هدف را تعیین می کند
عمل، مشارکت را تعیین می کند
5. ارزش: متریک اصلی
ارزش چیست؟
چگونه ارزش را دنبال می کنید؟
ارزش سرب چقدر است؟
یافتن ارزش در بازاریابی
6. همه چیز قابل اندازه گیری است
ارزش محتوا
ارزش صفحه ورودی
ارزش سئو
ارزش کلمات
ارزش رسانه های اجتماعی
ارزش ایمیل
7. ایجاد گزارش های ارزشمند
جایگزینی گزارش های رتبه بندی
مدیر عامل گزارش می دهد
مدیر گزارش می دهد
گزارش های اقدام