در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با کاتلین یاد می گیرید.
عنوان اصلی : The Art of Doing: Dive Into Android Development with Kotlin
نصب و راه اندازی:
نصب و معرفی
ایجاد یک پروژه
استفاده از یک دستگاه مجازی
استفاده از دستگاه فیزیکی
پیوندها به منابع استفاده شده
آشنایی با اصول اندروید استودیو:
کاوش اندروید استودیو
کاوش در مانیفست
کاوش در فعالیت اصلی
کاوش در چیدمان
کاوش در روش های چرخه حیات
طرح خطی: نگاه اول:
اصول چیدمان خطی: نمایش عرض، ارتفاع، اندازه و فاصله
اصول چیدمان خطی: چیدمان های تو در تو و وزن طرح
نکته ای سریع درباره حداقل اهداف SDK
برنامه Motivate Me:
ساختن طرح بندی ما قسمت 1
ساختن طرح بندی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 4
اپلیکیشن پیشخوان:
ساختن چیدمان ما قسمت 1
ساختن چیدمان ما قسمت 2
ساختن چیدمان ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
طرح محدودیت: نگاه اول:
اصول چیدمان محدودیت 1
اصول چیدمان محدودیت 2
اصول چیدمان محدودیت 3
اپلیکیشن Coin Flip:
ساختن چیدمان ما قسمت 1
ساختن چیدمان ما قسمت 2
ساختن چیدمان ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
اپلیکیشن ردیاب پوشک:
ساختن چیدمان ما قسمت 1
ساختن چیدمان ما قسمت 2
ساختن چیدمان ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
با استفاده از onSaveInstanceState
کاستی های برنامه ما
onSaveInstanceState
کاستی های onSaveInstanceState و Solutions
ViewBinding:
چرا از Bindings استفاده کنیم؟
بخش 1 با View Binding به من انگیزه دهید
با View Binding قسمت 2 به من انگیزه بده
برنامه شمارنده با نمای صحافی قسمت 1
برنامه شمارنده با نمای صحافی قسمت 2
DataBinding:
چرخاندن سکه با Data Binding قسمت 1
تلنگر سکه با Data Binding قسمت 2
چرخاندن سکه با Data Binding قسمت 3
ردیاب پوشک با اتصال داده قسمت 1
ردیاب پوشک با اتصال داده قسمت 2
قطعات و پیمایش: نگاه اول:
Fragment چیست؟
راه اندازی چند قطعه
فعال کردن کتابخانه ناوبری
فعال کردن اقدامات ناوبری
انتقال داده ها به قطعات با ارگ های ایمن
اپلیکیشن Score Keeper:
ساختن چیدمان ما قسمت 1
ساختن چیدمان ما قسمت 2
ساختن چیدمان ما قسمت 3
ساختن چیدمان ما قسمت 4
نوشتن کاتلین ما قسمت 1
نوشتن کاتلین ما قسمت 2
نوشتن کاتلین ما قسمت 3
مشاهده مدل ها و داده های زنده: نگاه اول:
مدل View چیست؟
قرار دادن داده ها در یک View Model
استفاده از Live Data و Observers
کپسوله کردن داده های زنده
Data Binding Live Data
کلیک! برنامه:
کلیک! قسمت 1 برنامه
کلیک! برنامه قسمت 2
کلیک! برنامه قسمت 3
کلیک! برنامه قسمت 4
کلیک! برنامه قسمت 5
متشکرم! :
با تشکر از شما برای تکمیل این دوره !!!
The Art of Doing: Dive Into Android Development with Kotlin
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.