وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش آماده سازی محیط تا ساخت یک App اندروید به زبان Kotlin

سرفصل های دوره

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با کاتلین یاد می گیرید.

عنوان اصلی : The Art of Doing: Dive Into Android Development with Kotlin

سرفصل ها :


نصب و راه اندازی:
نصب و معرفی
ایجاد یک پروژه
استفاده از یک دستگاه مجازی
استفاده از دستگاه فیزیکی
پیوندها به منابع استفاده شده
آشنایی با اصول اندروید استودیو:
کاوش اندروید استودیو
کاوش در مانیفست
کاوش در فعالیت اصلی
کاوش در چیدمان
کاوش در روش های چرخه حیات
طرح خطی: نگاه اول:
اصول چیدمان خطی: نمایش عرض، ارتفاع، اندازه و فاصله
اصول چیدمان خطی: چیدمان های تو در تو و وزن طرح
نکته ای سریع درباره حداقل اهداف SDK
برنامه Motivate Me:
ساختن طرح بندی ما قسمت 1
ساختن طرح بندی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 4
اپلیکیشن پیشخوان:
ساختن چیدمان ما قسمت 1
ساختن چیدمان ما قسمت 2
ساختن چیدمان ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
طرح محدودیت: نگاه اول:
اصول چیدمان محدودیت 1
اصول چیدمان محدودیت 2
اصول چیدمان محدودیت 3
اپلیکیشن Coin Flip:
ساختن چیدمان ما قسمت 1
ساختن چیدمان ما قسمت 2
ساختن چیدمان ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 3
اپلیکیشن ردیاب پوشک:
ساختن چیدمان ما قسمت 1
ساختن چیدمان ما قسمت 2
ساختن چیدمان ما قسمت 3
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 1
نوشتن فعالیت اصلی ما قسمت 2
با استفاده از onSaveInstanceState
کاستی های برنامه ما
onSaveInstanceState
کاستی های onSaveInstanceState و Solutions
ViewBinding:
چرا از Bindings استفاده کنیم؟
بخش 1 با View Binding به من انگیزه دهید
با View Binding قسمت 2 به من انگیزه بده
برنامه شمارنده با نمای صحافی قسمت 1
برنامه شمارنده با نمای صحافی قسمت 2
DataBinding:
چرخاندن سکه با Data Binding قسمت 1
تلنگر سکه با Data Binding قسمت 2
چرخاندن سکه با Data Binding قسمت 3
ردیاب پوشک با اتصال داده قسمت 1
ردیاب پوشک با اتصال داده قسمت 2
قطعات و پیمایش: نگاه اول:
Fragment چیست؟
راه اندازی چند قطعه
فعال کردن کتابخانه ناوبری
فعال کردن اقدامات ناوبری
انتقال داده ها به قطعات با ارگ های ایمن
اپلیکیشن Score Keeper:
ساختن چیدمان ما قسمت 1
ساختن چیدمان ما قسمت 2
ساختن چیدمان ما قسمت 3
ساختن چیدمان ما قسمت 4
نوشتن کاتلین ما قسمت 1
نوشتن کاتلین ما قسمت 2
نوشتن کاتلین ما قسمت 3
مشاهده مدل ها و داده های زنده: نگاه اول:
مدل View چیست؟
قرار دادن داده ها در یک View Model
استفاده از Live Data و Observers
کپسوله کردن داده های زنده
Data Binding Live Data
کلیک! برنامه:
کلیک! قسمت 1 برنامه
کلیک! برنامه قسمت 2
کلیک! برنامه قسمت 3
کلیک! برنامه قسمت 4
کلیک! برنامه قسمت 5
متشکرم! :
با تشکر از شما برای تکمیل این دوره !!!

نمایش سرفصل های انگلیسی

The Art of Doing: Dive Into Android Development with Kotlin

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD19860
حجم: 9239 مگابایت
مدت زمان: 979 دقیقه
تعداد دیسک: 3 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 18 تیر 1400
آموزش آماده سازی محیط تا ساخت یک App اندروید به زبان Kotlin
آموزش آماده سازی محیط تا ساخت یک App اندروید به زبان Kotlin 1
آموزش آماده سازی محیط تا ساخت یک App اندروید به زبان Kotlin 2
آموزش آماده سازی محیط تا ساخت یک App اندروید به زبان Kotlin 3
آموزش آماده سازی محیط تا ساخت یک App اندروید به زبان Kotlin 4
آموزش آماده سازی محیط تا ساخت یک App اندروید به زبان Kotlin 5
آموزش آماده سازی محیط تا ساخت یک App اندروید به زبان Kotlin 6

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید